כוכב המירוץ למיליון נפצע קשה בתאונה ומבקש שתתפללו בשבילו


יוסי עבדו, כוכב המירוץ למיליון, מבקש שתתפללו בשבילו

המתמודד לשעבר מאושפז כבר 22 ימים בהדסה עין כרם, לאחר תאונת אופניים קשה שעבר בהרי ירושלים. עבדו שהיה מונשם, סובל מ-17 שברים בצלעות, כתף מרוסקת, ריאה מחוררת ופגיעה בכליה, ומבקש שתתפללו בשבילו. "יצאתי מטיפול נמרץ, עשיתי סרטון בגלל השמועות והשאלות. אני לא יכול לענות על כולן. קשה לי לדבר בגלל שיש לי בעיה בריאה, אין לי אוויר".

עוד הוסיף: "כל מילה שאני אומר היא עם נשימה ארוכה. היתי בטיול אופניים, כבר בהתחלה שלו, אחרי דקה, שמתי לב שאין לי בלמים. ניסיתי לעצור את האופניים ולא הצלחתי. צעקתי שאין לי בלמים, אמרתי שמע ישראל והתגלגלתי. האופנים התפרקו לגמרי ואני התגלגלתי כמו סושי".

לסיכום אמר: "התוצאה של הנזק היא שיש לי 17 שברים בצלעות, הכתף מפורקת לגמרי משברים. העצמות מאד כואבות לי ובכל נשימה כואב לי. אני מאושפז בעין כרם, היתי בטיפול נמרץ וכעת במחלקה כירורגית ב'. אני מבקש מכולם לקרוא תהילים עבור יוסי בן זהבה. תודה רבה". מצבו התייצב ובקרוב הוא ישתחרר לתל השומר. מקורביו מסרו שהוא ישמח לקבל אורחים בדרך לתהליך של שיקום ארוך. בגלל הפציעה הקשה עבדו לא מצליח לדבר באופן חלק ומקורביו ביקשו שהמעריצים יתפללו למענו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן