חוקי המשחק בהישרדות VIP שוב משתנים

אי המתים יחזור להישרדות ובכך יתאפשר למודחים לשוב להתמודדות על הזכייה

צילומי העונה החדשה של הישרדות יצאו לדרך בשבוע שעבר ועל פי גורמים מהשטח נודע לפורטל עומרי חיון שחוקי המשחק הולכים להשתנות שוב פעם. כן כן אתם קוראים נכון. אם בעונה שעברה זה היה נראה כמו הפורמט המנצח, בהפקה החלו שוב לשנות את חוקי המשחק ואחרי הפסקה קצרה אי המתים חוזר לעניינים. אשתקד כל המודחים מצאו את דרכם לוילת המודחים אבל הפעם לא רוצים בהפקה להיפטר כל כך מהר מהסלבס ויתנו להם עוד צאנס לחזור לעניינים.

אי המתים שהיה בפורמט של העונה הראשונה עורר ביקורת רבה מצד הגולשים ומבקרי הטלויזיה שביקרו את העובדה שההפקה שינתה את חוקי המשחק. נזכיר למי ששכח שבעונה הראשונה נועם טור היה הרבה מאד זמן ב"אי המתים" וחזר לשלישיית הגמר ממש ברגע האחרון. בקרב המתמודדים היה כעס על כך שההפקה ערכה את התכנית לכאורה עם רצון לראות את טור בגמר הגדול. ההפקה הואשמה בזמנו ברצון שלה לראות את אנשי הרייטינג בקדמת התכנית כל הזמן וזה הצליח לה עם נועם טור בזמנו.

הפעם בהפקה מרגיעים מעט את הרעיון ואמרו שאי המתים יחזור בגרסה האחרת. מה הכוונה? על האי אנחנו נקבל אזור שבו ילון המתמודד שיודח. טרם נקבע אם המקום הזה יקרא אי המתים ומה בדיוק הוא יעשה שם. מה שבטוח זה שתהיה למודח הזדמנות לחזור לתמונה עד הרגע האחרון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן