להקת שלוה תפרוש מהכוכב הבא?


השבת מאיימת על המשך דרכה של הלהקה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"

רגע לפני שנגלה מי ייצא את ישראל באירוויזיון 2019 בתל אביב נאלצת הפקת התכנית להתמודד עם סוגיה לא פשוטה שצצה בלהקת שלווה, אשר שוקלת ברצינות פרישה מהתכנית. לאור העובדה כי חלק מחברי הלהקה הם דתיים ושומרי מסורת, קיים החשש שאם הם יזכו הם יאלצו לעשות חזרות בשבת ולהתמודד ביום הקדוש מבחינתם.

הנושא עלה לדיון לראשונה כאשר במהלך הצילומים לפני שבועיים חבריה הלהקה ציינו בפני אנשי ההפקה כי קיימת האפשרות שהם יזכו ויאלצו שלא להופיע באירוויזיון בעקבות החשש מחילול שבת. בהפקה ביקשו מהם להמשיך כרגיל והבטיחו שינסו למצוא פיתרון למצב בו הם יזכו ויתבקשו לייצג אותנו בתכנית השירים הגדולה בתבל.

זה לא סיפק את הדתים בלהקה שביקשו להתייעץ עם הרב שלהם והודיעו שלאחר מכן יודיעו סופית על החלטתם.  יש לציין שבהפקת התוכנית הציפו את שאלת חילול השבת עם מתמודדים שומרי מסורת אחרים ועד כה לא היה חשש בנושא. מהפקת התוכנית נמסר בתגובה: "'שלוה' מביאה למסך קול ייחודי ומרגש. אנו גאים בהשתתפות הלהקה בתוכנית ומקווים שהנושא יפתר".

כידוע, להקת שלוה כוללת שמונה חברים: שי מנהל הלהקה, טל, שמנגן בכלי הקשה, יוסף, נגן תופים וזמר, יאיר, כלי הקשה, נפתלי, כלי הקשה, גיא, נגן הקלידים וזמרות הלהקה, דינה והזמרת הראשית ענאל. הלהקה הוקמה במסגרת עמותה לילדים עם צרכים מיוחדים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן