לירון לב יוצא מהארון


אמנם מדובר רק בקליפ לשירו החדש אבל לב מאשר את המיניות שלו

לפני חמש שנים חל לירון לב לשתף פעולה עם רבקה זוהר אבל עכשיו זה נגמר. הזמר, שהפך לסלב בעונה השנייה של כוכב נולד, הוציא לאחרונה קליפ חדש בו הוא חושף סופית את העדפתו המינית. לאחר שהקליפ יצא לאור התפנה לב גם לדבר על כך ולא הסתיר את אהבתו למין הגברי. לב עבד עם המפיק עידו אוחיון ועימו החליט לחזור לקריירת הסולו שלו. שירו החדש "אלנבי" מוצג כאן לפניכם.

לב בן ה-36 אמר:"אני לא בא לצאת מהארון או משהו כזה, זה פשוט אני. זה לא היה סוד, אבל אם זה היה לפני עשר שנים עוד היה לי קשה. היום אני רחוק מהתהליך הזה של היציאה מהארון, אז נוח לי. אם אני רוצה שהקהל שלי יכיר אותי אז זה אני, נעים מאוד – בקליפ אני מתנשק עם גבר. כשאני על במה אני נהנה בכל מצב אבל אולי היה חסר לי לבוא עם דברים יותר מורכבים ואישיים שלי. אף פעם לא עשיתי מופע לבד שאני כמו שאני".

על החזרה לסולו אמר:"התחלתי משהו לפני כחמש שנים עם רבקה זוהר ובאמת יצרנו ביחד, ועשינו שני אלבומים משותפים. אני חושב שבשנתיים האחרונות הרגשתי שבא לי לעשות לבד, ותכלס הכתיבה לא נעצרה אצלי אני כל הזמן כותב. בשיר הזה, גם אני וגם עידו הרגשנו שיש בו משהו מיוחד והוא תופס, גם באווירה שלו. בחיבור ביני לבין עידו יש משהו מעניין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן