אוהד חיטמן עבר התקף לב

הזמר והמלחין חש ברע, פונה לבית החולים ועבר בשלום צינתור

אוהד חיטמן בן ה-41 מצא את עצמו במפתיע בבית החולים, זאת לאחר שחווה אירוע לב וצינתור. חיטמן הוא זמר, פזמונאי, מלחין ומוזיקאי ישראלי אשר זכה בפרס התיאטרון הישראלי לשנת 2015 כיוצר בתחום המוזיקה לתיאטרון, על עבודתו במחזמר, שהיה גם בין כותביו, "בילי שוורץ". אירוע הלב תפס אותו בהפתעה אך למזלו הוא שרד את זה כדי לספר.

"אני אדם שחווה דברים קיצוניים בחיי: לידות ופרסים מצד אחד וסרטן ורעידות אדמה מצד שני. אז הפעם קיבלתי תמרור אזהרה מהלב שלי שקרס לפני יומיים. זה התחיל בדקירות בחזה ואז זרם חשמלי ביד שמאל. קלטתי מיד שמשהו לא תקין ולמזלי נסעתי מיד למיון. מסתבר שזה היה שניה לפני הדקה ה90". כתב חיטמן בפוסט שהעלה.

"אז הנה אני, אוהדי הרוש חיטמן, מוסיקאי ויוצר בן 41, נשוי לרן ואבא לאוה ולברי הוספתי טייטל נוסף של ״התקף לב״ ובעקבותיו צנתור. מצבי יציב והחולה ״מתלוצץ עם רופאיו״. מבקש מאלה שחיפשו אותי ביומיים האחרונים ולא הבינו לאן נעלמתי- לא להיפגע חלילה ולא להציף בשאלות רפואיות שאין לי את הכוחות להשיב עליהן שוב ושוב. בסך הכל- צאתי אבל תכף אשוב. יש לי תכנונים על העולם הזה לעוד שנים רבות של שמחה ואהבה, של יצירה ושל לבחור להעניק ולשנות את המקום הזה לטוב יותר.
תהיו קשובים ללב שלכם (דו משמעית) ובעיקר לעצמכם.תמיד. הכי חשוב… אל תקחו יותר מדי דברים ללב."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן