כתב אישום נוסף נגד אביו של אייל גולן


דניאל ביטון מואשם כי הציג עצמו כאביו של זמר מפורסם וביצע בבחורה בת 20 מעשים מגונים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום כתב אישום נגד דניאל ביטון, אביו של אייל גולן בגין מעשה מגונה. על פי כתב האישום, בחודש מארס 2018, ביטון עצר את רכבו בתחנת אוטובוס במחלף אולגה, בה המתינה המתלוננת, בת 20 אשר בכתה. ביטון אמר לה להיכנס לרכב כשהוא מציג עצמו כאביו של זמר מפורסם. לאחר מכן ביטון עצר את הרכב ליד בית חברו והחל לבצע בה מעשים מגונים. במהלך התקרית הוא ליטף את ירכה של המתלוננת, והעלה אותה כלפי מעלה אט אט. בהמשך הוא קירב את פניו אל פניה ונישק אותה בלחי.

עו"ד ניר זנו המייצג את ביטון מסר: "כתב האישום הוגש כיום ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומר הראיות. מעיון ראשוני בכתב האישום עולה, כי מדובר בעבירה של מעשה מגונה ברף הנמוך ביותר הכוללת נשיקה בלחי, נשיקה בראש וליטוף רגלה של המתלוננת. מרשי מכחיש בתוקף את המיוחס לו כפי שהכחיש לכל אורך הדרך. מדובר באירוע מלפני תשעה חודשים ורק היום מצאה לנכון הפרקליטות להגיש כתב אישום שספק אם היה מוגש לו היה מדובר באזרח רגיל מן הישוב ולא באבא של זמר מפורסם כפי שאף נכתב בסעיף הראשון לכתב האישום".

כזכור, בפברואר 2015 הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ביטון, בגין עבירות של הבאת אדם למעשה זנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות וקבלת שירות זנות של קטינות. הוא ריצה שנתיים מאסר בפועל לאחר שהודה במסגרת עסקת טיעון בביצוע שורה של עבירות מין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן