אור אינברום מבית"ר י-ם נדקר


אור אינברום, שחקנה של בית"ר ירושלים, נדקר באשדוד ומצבו מוגדר קל

על פי עדויות אינברום חזר מבילוי ואז התנפלו עליו מספר אנשים, התגרו בו ואחד מהם כנראה דקר אותו. לאירוע אין קשר לבילוי ממנו הוא חזר והשחקן אמור להשתחרר הלילה או מחר מבית החולים. קשר בית"ר הובהל לבית החולים לאחר ששכנים הזעיקו את כוחות המשטרה וההצלה. השחקן נמצא במחלקת טראומה בבית החולים, כששחקנים אחרים הגיעו לבקר אותו ונציגי קבוצתו שוהים איתו. גם שוטרים הגיעו על מנת לבצע תשאול. בכל אופן, האבחנה של הצוות הרפואי היא שמדובר בפציעה שטחית בלבד, ולכן הקשר לא גמר את העונה מבחינה פיזית.

תגובת בית”ר ירושלים: "ראשית, רווח לנו לדעת כי מצבו של אור אינברום טוב ומדובר בפציעה שטחית, מאחלים לשחקן בריאות וחזרה לשגרה כמה שיותר מהר. באשר למקרה עצמו, הנושא נמצא בחקירה משטרתית ולכן אין לנו מה להרחיב כרגע בנדון ואנו לא מתכוונים להגיב לספקולציות ופרשנויות כאלו ואחרות”.

ממד”א נמסר: "בשעה 6:18 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על אירוע דקירות ברחוב אבן עזרא באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש וניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובשי רפואת חירום ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 24 ופינו אותו אותו שהוא במצב בינוני עם דקירות בפלג גופו התחתון לחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן