אסף אבידן הותקף על ידי כלבו והובהל לבית החולים


הזמר ניסה להגן על החתולה שלו וספג נשיכות וחתכים בכל חלקי גופו

כמעט כל בעל כלב יגיד כי המשפט לפיו "הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם" הוא נכון מאוד, אך אם תשאלו את הזמר אסף אבידן, יכול להיות שתקבלו תשובה מעט שונה. אבידן הותקף אמש על ידי כלבו והובהל לבית החולים כשהוא סובל מנשיכות וחתכים בכל חלקי גופו. הכלב, אולוס, אומץ על ידי אבידן רק לפני מספר שבועות, ניסה לתקוף תחילה את החתולה של אבידן, אתנה, וכשהזמר הגיע כדי להגן עליה, הפנה הכלב את זעמו אליו ותקף אותו באכזריות.

אבידן, אשר מבלה את מרבית זמנו מעבר לים, החליט לאמץ לפני כשבועיים את הכלב ולרוע מזלו, הוא נכח בבית כאשר הריב בין בעלי החיות החל. לאחר המקרה, הוזמן אמבולנס לביתו של אבידן, שלקח אותו לבית החולים עם פגיעות מרובות, ובעיקר ביד, בישבן ובאוזן. כשהוא בבית החולים, בחר אבידן לפנות בפוסט מרגש לעוקביו (פלוס תמונה עדכנית וכואבת מבית החולים) ולעדכן אותם לגבי מצבו. אבידן סיפר על השתלשלות האירועים ועל כך שהוא מנסה להתאושש ולהחלים מהפגיעות הקשות שספג. עוד עדכן אבידן כי הוא מטופל באנטיביוטיקה מחשש לזיהום בגוף וכי לאחר שיוריד את התחבושות הוא יתחיל תהליך פיזיותרפיה על מנת שיוכל להזיז שוב את ידו באופן מלא.

אבידן הוסיף כי לא ברור מה גרם לאולוס לתקוף אותו בצורה שכזו וכי מאז שאימץ אותו, הוא פגש מספר מאמני כלבים ומומחים שהתרשמו לטובה מההתנהגות של הכלב ולא צפו סכנה כלשהי מכיוונו. אבידן הוסיף כי המצב לא פשוט מבחינתו והכלב המסוכן נלקח על ידי המשטרה למתקן מיוחד שם יטופל על ידי מומחים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן