הודיה כהן ורומי גיאור מצטרפות לריאליטי של קשת


צמד הדוגמניות הלוהטות יקחו חלק בהפקת הענק "גולד סיטי" אשר מלהקת משתתפים ממש בימים אלה

הריאליטי החדש של יום זק וארז טל ישודר מהמתחם החדש שמוקם בימים אלה ביבנה עבור קשת. התכנית החדשה תשדר לייב וכבר ביקשה ערוץ ייעודי עבור כך. מדובר בהפקת ענק שתכלול עיר קטנה שמדמה סוג של שכונה. סדרת הריאליטי החדשה "גולד סיטי" שתחילה היה שמה 2025 צפויה להיות משהו יוצא דופן במחוזותינו – סוג של עיר מהעתיד שילווה את המתמודדים שיתחרו בתכנית במשך חצי שנה. התוכנית תעלה בינואר 2019 ותתחרה ראש בראש ב"האח הגדול VIP". מי שינחה את הריאליטי הם ארז טל וקורין גדעון.

המתמודדת הראשונה שצפויה להיכנס לריאליטי החדש היא הודיה כהן, בת 19, דוגמנית עם למעלה מ-55 אלף עוקבים. היא  מיוצגת בסוכנות  ITM בה מככבות גם עדן פינס, עדן סבן ומריה דומרק. כהן ניהלה מגעים גם עם האח הגדול אך צפויה להשתתף בקשת בסופו של דבר.

המתמודדת השניה שתיטול חלק ב2025 היא רומי גיאור, דוגמנית בת 20 עם כמות עוקבים מרשימה במיוחד. גיאור מרמת השרון היא בחורה אסרטיבית שיודעת מה היא רוצה מעצמה, נראית מעולה ומצטלמת נפלא, כפי שאפשר לראות. היא ידועה בכינויה "המלכה G" ופרט לכך היא גם בת ודדה של גיא גיאור, כוכב השרדות לשעבר. מקשת 12 נמסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים על שמועות הנוגעות לתכנית החדשה. כל הפרטים ייחשפו בעתיד הקרוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן