אייל ואנה ארונוב עולים שלב


הזוג שהכיר בתכנית 'לאהוב את אנה' מתכנן לעבור לגור יחד בתל אביב

אנה ארונוב מתכננת בימים אלו לעבור עם בו זוגה החדש, אייל אלגבי לדירה בתל אביב. אלגבי  תושב תל אביב, גרוש, לקח את ארונוב לבאולינג בדייט הראשון שלהם. השניים לא הוציאו כרגע לאור את האהבה ביניהם כדי לא להעניק ספוילרים לצופי התכנית של ארונוב אבל לא היה קשה להבחין בזוג כי מבט באינסטוש של אלגבי הראה שהם יחד. אותו חשבון אינסטוש כבר הפך לפרטי מאז שידור הפרק שהוא נחשף לראשונה.

למרות הניסיונות להסתיר את הזוגיות שלהם, כבר הצגנו לכם הוכחות לכך שהשניים ביחד.  מבט על האינסטגרם של אייל אלגבי מראה שהשניים בילו ביחד על אותו מטוס פרטי כשבמטוס יושב גם לא אחר מאשר החבר הטוב של ארונוב – חיים פרלמן. אז מלבד העובדה שחלק מהחברים שלה ארונוב כבר מרכלים על כך שהשניים מאוהבים, הם העלו, כל אחד בנפרד, תמונות מחופשה באי היווני, סנטוריני, באותו הזמן בדיוק מבלי כל רמז על כך שהם ביחד. גם בלונדון השניים ביקרו בדיוק באותה התקופה כאשר כל הטיולים היו בחודשיים האחרונים.

מחר תשודר התכנית שלאגבי לקח את ארונוב לסופ"ש בצפון והתכנית עצמה תסתיים בשבועות הקרובים. ארונוב שהתפרסה ברוקדים עם כוכבים מרגישה שבגיל 36 מצאה את שאהבה נפשה ואלי הפעם היא בדרך לזוגיות אמיתית וכנה, אחרי שכשלה עם השף סף גרניט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן