איתי שגב מקבל הצעות עבודה ותרומות


יום אחרי הפרסום על מצבו העגום של הקומיקאי, עשרות הצעות עבודה הגיעו אליו

בעקבות הדברים שאיתי שגב אמר אמש על מצבו הכלכלי ועל העובדה כי הוא גר ברחוב, הגיעו אליו מספר רב של פניות. החל מסיוע כלכלי נדיב ועד הצעות עבודה, ערבי תרומה ובית לגור בו בתקופה מסוימת ללא תשלום: "היו הרבה אמנים שפנו אליי ואמרו שהם רוצים לארגן ערבי התרמה, אבל גם איתי שגב אמר לי – הוא לא רוצה ערבי התרמה, הוא רוצה לעבוד, לחזור לעניינים, הוא רוצה שיזכרו מה יש לו למכור וכמה טוב ומוכשר הוא, וזה גם כיוון שקורה" אמר חברו חיים אתגר. "פנו אלינו הרבה מאוד אנשים עם כוונות ורצונות טובים מאוד, אנשים שרוצים לסייע אבל אני לא יודע מה ילד יום".

למרות המצב הקשה אליו נקלע שגב, היה נראה כי הוא הצליח לחזור למסלול אט אט למרות שהוא עדין לא רגוע. "כרגע יש לי אוויר לעוד כמה חודשים ואני לא יודע מה יקרה בעוד כמה חודשים כשזה ייגמר" אמר שגב.

כזכור, שגב סיפר בראיון על ההתרסקות בחייו: "אין לי בית, אני הולך לבית קפה שפתוח בשש בבוקר כבר, מעביר כמה שעות ואז הולך לבית קפה אחר, הולך קילומטרים. זה מגיע למצב שאתה עייף, אין לך כבר כוח. אתה לא רוצה, אין לך מוטיבציה, אתה מיואש, הנפש עייפה. הייתי נכנס לגנים, מתחיל לכתוב ואז מסתכל על השעון. בבוקר נוסע ברכבת כי שם אפשר לישון. הייתי נוסע לבאר שבע ואז מתעורר ואומר 'בואנה, הייתה שינה טובה. את הלילות הייתי מעביר בגנים, בפארקים".

בשלב הזה מקווה האמן להתאושש וגם המילים החמות שקיבל מהאזרחים עזרו לו לחייך ב24 השעות האחרונות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן