איתי שגב: "אין לי בית, אני ישן ברחוב"


הקומיקאי, השחקן והזוכה בהישרדות לשעבר גר בפארקים מאחר שנותר ללא בית

עוד סיפור כואב של כוכב מצליח, שהיה לו כמעט הכל אפשר לומר. איתי שגב כבש את המדיה המקומית בשנות ה-90 עם התכנית קומדי סטור, הנחה בערוץ הילדים, זכה בהישרדות לפני שש שנים אבל היום אין לו אפילו קורת גג לישון בה.

שגב סיפר בראיון על ההתרסקות בחייו: "אין לי בית, אני הולך לבית קפה שפתוח בשש בבוקר כבר, מעביר כמה שעות ואז הולך לבית קפה אחר, הולך קילומטרים. זה מגיע למצב שאתה עייף, אין לך כבר כוח. אתה לא רוצה, אין לך מוטיבציה, אתה מיואש, הנפש עייפה. הייתי נכנס לגנים, מתחיל לכתוב ואז מסתכל על השעון. בבוקר נוסע ברכבת כי שם אפשר לישון. הייתי נוסע לבאר שבע ואז מתעורר ואומר 'בואנה, הייתה שינה טובה. את הלילות הייתי מעביר בגנים, בפארקים".

הוא השכיר את הבית שהיה לו ובעקבות כך נאלץ לגור ברחוב ממש. על הסיבה בגינה הגיע למצב הזה אמר: "אני מרגיש לוזר. הלילות לא עוברים, אתה תקוע. אני חושב על איך הגעתי למצב הזה, אני חושב למה, ואני חושב על איך אני משלם מזונות למחרת. אם אני מביא שמיכה כדי להתכסות, אז פתאום מישהו יראה אותי ויגיד 'מה פתאום, הוא מביא שמיכה, הוא ישן בים'. לכן יש לי את הטרנינג, אז אני שם אותו עליי, מתכסה איתו. אני מתבייש. זה מביש, זה מביך. אני כל כך כועס על עצמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן