הרפאר הבעייתי בדרך להאח הגדול VIP?


הראפר המצליח קיבל הצעה להיכנס לבית המפורסם במדינה – האם זה יצא לפועל?

לפני שסטטיק ובן אל תבורי הפכו לצמד המוזיקלי המצליח, הם השתתפו יחד עם ג'ורדי בלהיט של רון נשר, דובי גל. מאז החלה יריבות מרה ומסועפת בין רון נשר לבין השלושה, סטטיק, בנאל וגורדי. במשך למעלה משנתיים החליטה השלישייה שלא להתייחס לדברים שנשר מפנה אליהם עד שיצא השיר 'נמסטה' בו הם עקצו בחזרה את נשר, דבר שפתח תיבת פנדורה בין הצדדים.

רון נשר עלה עוד יותר לכותרות מאז ובהפקת האח הגדול מאמינים שכניסה שלו לבית המפורסם תעשה רק טוב לעונת ה-VIP שתצא לדרך ממש בקרוב. עונת ה- VIP של רשת צפויה לספק לנו דמויות דומיננטיות ופרובוקטיביות שירתקו את הצופים למרקע. העונה הקרובה מלוהקת בימים אלו אך בשונה מהעונות הקודמות- גם באלו ששודרו בזכיינית המתחרה, מנהל התוכניות וסמנכ"ל התוכן החדש של רשת שנכנס לתפקיד במאי, יהיה שותף מלא בהליכי הליהוק, דבר שעוד לא קרה בעונות הקודמות.

מי שכבר סירבה להכנס לאח הגדול היא נינט טייב. תחילה הפקת התכנית החלה בגישושים עם סוכניה של טייב על כל תקופת השידור, אך כאשר הבינו שאין סיכוי, הם ניסו לשכנע אותה להכנס עבור סכום בלתי נתפס של 300 אלף שקלים גם אם תודח ראשונה אחרי שבוע אחד בלבד מהבית המפורסם במדינה

בורסת השמות נמשכת ובקרוב מאד כולנו נגלה מי יהיו הדיירים החדשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן