עינת שרוף חושפת "היה לי סרטן השד"


הזמרת והמנחה חשפה כי לפני מספר שנים חלתה בסרטן השד

עינת שרוף בת ה-55 סיפרה כי רופא גילה בגופה גידול ממאיר שעתיד היה לסכן את חייה לפני מספר שנים. אולי כולנו רגילים היינו לעינת שרוף החוגגת והשמחה אבל היו לה ימים קשים בהם היא נאלצה להתמודד עם בשורות קשות, אולי הכי קשות שאפשר לשמוע בחיים. על הגילוי אמרה שרוף: "התכוננתי להופעה והייתי צריכה להתלבש ולא הצלחתי. פשוט הסתובבתי סביב עצמי ואמרתי 'אני לא מאמינה. מה, כבר אני הולכת למות?'. אני ממש זוכרת סוג של דיאלוג שלי עם אלוהים. הסתכלתי לשמיים ורציתי להגיד לו 'אתה נורמלי? אבא שלי הלך כל כך צעיר, גם אני?', אני לא רוצה!".

בימים אלו שרוף כבר אחרי המקרה הקשה ומרגישה טוב. הערב כולנו נראה אותה על מסכי הטלויזיה כאשר היא תגלם את הדמות שרה בסדרה "כפולים", העונה השנייה. בימי הצילומים היא לא ידעה מה יעלה בגורלה אבל החליטה להלחם ולנצח את המחלה – הכל בראש כמו שאומרים.

עוד הוסיפה שרוף: "כמו שאני עולה להופעה ועושה תחקיר מי הקהל כדי להוציא הכי טוב שאני יכולה? ככה עשיתי תחקיר על ה'חבר' הזה שהגיע. רציתי לדעת מי הוא, איך קוראים לו, ואיך אני רוצה שיעוף לי מהחיים. ופרופ' פפא שניתח אותי, למזלי, הוא גם בא מהמקום הזה. הוא אמר לי 'תירגעי. זה גידול ממאיר, נכון. זה רע, אבל אנחנו נוציא את זה ועכשיו צריך לעשות 1, 2, 3 . כל בדיקה הייתה שם, כל דבר ציירתי בחוברת. אני אוהבת לצייר. לקחתי איתי קלמר עם צבעים וכשחיכיתי לבדיקות אולטראסאונד וממוגרפיה – הייתי מציירת על הדפים האלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן