האקס שפגע באנה ארונב: אסף גרניט


אנה ארונוב חושפת פרטים מהקשר שעברה עם האקס, אסף גרניט

רק השבוע בישרנו לכם על בן הזוג החדש של אנה ארונוב ולפני יומיים היא דיברה על האקס, אסף גרניט. לפני כשנה הייתה תחושה שהשניים בדרך לחתונה אך בדרך קרו כמה מקרים מאכזבים מאד מצידה של ארונוב שסיפרה: "לפני שנה בכיתי בגלל גבר שהיה מניאק. היתי בזוגיות שהיתה כמו פנטזיה בסרט הוליוודי, קבענו משהו הוא לא הופיע" אמרה ארונוב ופירטה:" ידעתי שיש שם בעית דיכאונות מאד של היעלמויות לכל אורך הדרך אבל יש גבול לזה. שנית יש הבדל בין לצאת לארוחת ערב לבין לטוס עם חברים לנופש. מאז לא ניסיתי קשר אמיתי".

במשך חצי שנה השף אסף גרניט היה עם אנה ארונוה והשניים עשו כותרות עד אותה התקרית, אנה עוד זעמה ואת החופשה במלון עשתה עם חברה ולא עם גרניט בזמן המתח ששרר בין השניים. " אני נמשכת לגברים עם אינטליגנציה רגשית מאד מפותחת. אני מזהה את הטיפוס מהר מאד אבל כנראה זה לא היה מה שאני אאחל לעצמי, אני מצאתי את עצמי עם מישהו שמושך אותי למטה ונמאס לי – לא רוצה להיות למטה".

הרקדנית בת ה-36 יצאה ל16 דייטים במהלך תכנית הריאליטי שלה, אשר עלתה לאוויר בשבוע שעבר ועושה רושם האחד שלה נכון להיום הוא אייל אלגבי, תושב תל אביב, גרוש, שלקח את ארונוב לבאולינג בדייט הראשון שלהם. השניים לא הוציאו כרגע לאור את האהבה ביניהם כדי לא להעניק ספוילרים לצופי התכנית של ארונוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן