בנה של מירי בוהדנה הוטרד מינית


"אחד הפחדים הכי גדולים שלי הוא שיחללו את הילדים שלי" אמרה הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר

עוקב באינסטגרם של בנה של מירי בוהדנה הטריד מינית את בנה כאשר שלח לו שאלות בעלות אופי מיני בעמוד שלו: "הטרידו אותו כשהוא שוכב במיטה בחדר שלו. עוקב שלו באינסטגרם פנה אליו ושאל אותו אם הוא רוצה לאונן ביחד". סיפרה מירי בוהדנה והוסיפה: "הוא התקשר לספר לי מיד וכמובן שהתכווצה לי הבטן. אחד הפחדים הכי גדולים שלי הוא שיחללו את הילדים שלי, והנשק שלי זה לדבר איתם על זה כמה שיותר. הכנתי אותו כבר לפני שהוא קיבל סמארטפון, שיש שלגייה ויש זאב, וזאב לא מסתובב רק ביער אלא גם באינסטגרם ואפילו בבית ספר. הוא התקשר אליי מיד כשהוא ראה את ההודעה ובאתי הביתה".

בוהדנה, שב-16 השנים האחרונות נמצא בזוגיות חזקה עם איש העסקים בבו קובו, נזכרת בראיון איך הכל החל וכמה הלחיצו אותה: "הוא ינצל אותך, הוא יעזוב אותך, זה לא בשבילך, בואי נכיר לך בחורים מתאימים יותר. הקולות האלו הכניסו אותי לחרדה, אמרו לי שזה יהרוס לי את הקריירה, את השם. מערכת היחסים בתחילתה לא הייתה רציפה, וניסיתי את מזלי גם עם גברים אחרים".

קובו אגב בן ה-66, מכר לפני ארבע שנים את שוק קמדן מרקט בלונדון שהיה בבעלותו לטדי שגיא תמורת 2.6 מיליארד שקל. הוא היה אז פרוד מאשתו רותי עם שלושה ילדים, והיא בחורה בת 25 . הם מעולם לא התחתנו, אבל בקרוב הם יעשו את זה באופן רשמי כדת וכדין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן