ראשוני: אולה קרבצ'נקו היא החשודה ברצח תאיר ראדה


פורטל עומרי חיון חושף: תכירו את אולה קרבצ'נקו החשודה המרכזית בתיק תאיר ראדה. פורטל עומרי חיון מסיר את המסכות וחושף לראשונה את החשודה.

דרמה בתיק רצח תאיר ראדה: המכון לרפואה משפטית זימן אמש (ה') בדחיפות את סניגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, ואת נציגי הפרקליטות בעקבות "ממצאים פורנזיים חדשים". ככל הנראה, נמצאה שערה שמתאימה ל-DNA של א"ח, בן זוגה לשעבר של א"ק (אולה קרבצ'נקו) – שלגביה הצטברו כמה עדויות בנוגע לרצח. מהמכון לרפואה משפטית נמסר הערב כי "נלקחו שתי דגימות חדשות שייתכן שיובילו לבדיקות נוספות". לנוכח הממצאים, במשטרה יבקשו ככל הנראה לגבות עדות מאולה קרבצ'נקו – ששוהה כעת בחו"ל.

אולה קרבצ'נקו, צעירה שלמדה באותו בית הספר עם תאיר ראדה, היא החשודה המרכזית ברצח. קרבצ'נקו שינתה את שמה בפייסבוק לאולה טימר מאז שידור הסרט "צל של אמת" במהלכו נרמז על מעורבתה ברצח.

מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, ד"ר חן קוגל, אמר אמש: "לפי בקשתו של סנגורו של רומן זדורוב ובתיאום ובהסכמת פרקליטות המדינה, המכון לרפואה משפטית ביצע בדיקות DNA מיטוכונדרי כדי להשוות שיערות שנמצאו על גופתה של תאיר ראדה ז"ל עם פרופילים גנטיים שונים. הבדיקות בוצעו מספר פעמים כדי לוודא את תקפותן ונמצאו ממצאים חדשים שלא היו ידועים קודם לכן. לפיכך, זימנו את הסנגור ואת אנשי פרקליטות המדינה כדי לבשר להם על הממצאים החדשים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן