אמא של דודו אהרון "הרסה לי את הילד, יש לו אישה רעה"

1850017-5
ציפורה ומשה אהרון, הוריו של דודו, ביקשו מהשדרן אליקו לעלות שוב לתכניתו "ערב ים תיכוני" ברדיו לב המדינה בחמישי האחרון, רק שאת השידור הזה דודו אהרון היה רוצה לשכוח "גם אם היא תמות ותצא מהקבר, היא לא תהיה כלה שלי"

"אתמול הלכנו לבקר את הילד" אומרת ציפורה ומוסיפה "החברה של דודו רוצה לראות אותנו במצלמה, פעם ראשונה הלכתי לבקר את הילד והיא לא מכניסה את אימא שלו ואבא שלו. היא השאירה אותנו בחוץ, היא אמרה שתביא לנו משטרה. אני נעשיתי חולה. אבל אל תדאג, אני הולכת לשם שבוע הבא ותראה מה אני עושה לה" מי שפספס, שיר רוזנבלום בת ה-25, היא בת הזוג המדוברת של אהרון שגרמה לקרע משפחתי בשנה האחרונה, אהרון עבר להתגורר עם רונזבלום לפני תשעה חודשים בגבעתיים ומאז הקשר עם המשפחה הסתבך.

"זה לא דודו, הילד שלי ילד טוב, אין כמו הילד שלי. היא צעקה עליו, אני שומעת אותה ברמקול של השומר, היא אומרת לו 'אימא שלך ואבא שלך לא יכנסו'. הילד ירד למטה. היא גמרה לי על הילד – הוא לא עשה לא כיפור, לא ראש השנה, לא שבתות, מעל חצי שנה הוא לא בא אליי בגללה. היא מאיימת עליו, שולטת עליו… שתי הבחורות שהיו לי לא עשו ככה כמו זאתי, אני מוכנה למות בשביל דודו, הוא ילד טוב. הוא כל השנים כיבד אותי.. הכל העניק לי הילד הזה. מה לא עשה בשבילי ובשביל בעלי? היא שינתה אותו, היא אשמה, זה שק נחשים, לא אישה. אתמול היא לא הכניסה אותי ושמה אותי בקור בחוץ. ירד דודו, היא אמרה לו – ההורים שלך לא עולים… הבחורה הרסה לי את הילד".

1850022-5

בהמשך הראיון אומרת ציפורה "אבל דודו לא ילד קטן, אז הלכתי אתמול לדבר איתו, היא קיבלה קריזה וזרקה אותנו כמו כלבים בחוץ. איזה כלה היא רוצה להיות? באתי פעם ראשונה מאז שעבר לתל אביב… דודו מפחד ממנה. היא הרסה לי את הבית. יכול להיות שהיא התערבה גם באייל מלכא, יכול להיות… היא אישה רעה". עוד אמרה "דודו תחזור הביתה, תחזור לרחובות. תעזוב את בחורה הזאת, היא לא מתאימה לך, היא גרמה לנו לצרות. הבחורה הזו הרסה לנו את הבית. איך היא רוצה להיות כלה שלי? גם אם היא תמות ותצא מהקבר, היא לא תהיה כלה שלי… אני כל יום בוכה. אתה לא יודע מה עובר עליי בחצי שנה הזאת"

צילומים: (יח"צ , ארן חן צלמים)

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן