ח"כ אחמד טיבי יכנס לבית האח הגדול?

10151420_10152328603983276_947317669369594296_n

בעקבות החשיפה בפורטל עומרי חיון הגיש תלונה ח"כ אחמד טיבי על איומים על חייו שנאמרו בתכנית "האח הגדול", ארבע שעות לאחר הפרסום נזפו הפקת התכנית בדיירים אחי נתן ואלדד גל-עד. טיבי פירסם בפייסבוק "אם ההסתה לרצח היתה נגד נתניהו או פרס או חכ יהודי האם המסית היה נשאר בתוכנית או מסולק מיד?" לפורטל עומרי חיון נודע גם כי טיבי קיבל הצעה מהפקת התכנית להיכנס לבית ולקבל התנצלות. 

במהלך שיחה שנערכה בין הדיירים אחי נתן ואלדד גל-עד, התבטאו השניים בקיצוניות נגד חברי הכנסת הערבים. "שואל אותך שאלה לגיטימית, איך לא מורידים אותם? ראית את אחמד טיבי, מדבר כמו אחמדינג'ד. איך לא קמים שם? אפילו הצלם, איך הוא לא קם ודוקר אותו? זה שיגע אותי!", תהה נתן וגל-עד מיהר להשיב: "צודק, במדינה אחרת היו תולים אותם בכיכר העיר".

"לשון ההתבטאות של השניים הינה חמורה ולא מקובלת בבית האח הגדול. השנים זומנו לשיחת אזהרה בחדר האח, במסגרתה הביעו צער וחרטה על הדברים שנאמרו. בעקבות הדברים כונסו הדיירים וניתן הסבר חוזר על חומרת אמירות פוגעניות בבית האח הגדול. ההפקה מתנגדת לכל ביטוי גזענות ואלימות באשר הוא" נמסר לפנות בוקר מ"קשת" והפקת "האח הגדול" על השיחה שהתפרסמה בפורטל עומרי חיון.

456776543

אחי נתן "לא הייתי צריך להגיד דבר כזה והלוואי ויכולתי למחוק את המילים כי אין לי שום כוונה במילים האלה, זה היה סתם נטו ויכוח… אני מתנצל, אני מצטער, באמת לא התכוונתי לכלום. אני מקווה רק שהוא יקבל את ההתנצלות הזאת. כי אין פה שום כוונה מאחורי הדברים האלה."

לפורטל עומרי חיון נודע כי הפקת התכנית יצרה קשרה עם טיבי והודיעו לו על הנזיפה ואף הציע לו להיכנס השבוע לבית "האח הגדול" ולקבל התנצלות ישירה מהדיירים עצמם. האם הפקת התכנית מפחדת שיסגרו להם את ערוץ 26? יש סיכוי. חה"כ טיבי, מצידו, הגיש תלונה לקצין הכנסת וליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

לפני שעתיים פירסם טיבי בדף הפייסבוק שלו לינק לכתבה המדוברת כאן בפורטל ונראה שהוא מסרב לסלוח לדיירים "״איך אף אחד לא מוריד או דוקר את אחמד טיבי?״ . שיחה בתוכנית האח הגדול. אם ההסתה לרצח היתה נגד נתניהו או פרס או חכ יהודי האם המסית היה נשאר בתוכנית או מסולק מיד?האם המשטרה היתה מתערבת או לא?" הוא רשם.

yy

אחמד טיבי מסר בתגובה: "קבלתי הצעה להיכנס לבית האח הגדול בשביל לקבל התנצלות, אני לא חושב שאסכים לה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן