אמיר פיי גוטמן מגיב לשמועות על מותו

pele_x5
שמועה שעוברה בטלפונים בישרה באכזריות "אמיר פי גוטמן מת ממחלת הסרטן" בתגובה לגל השמועות פירסם פי גוטמן בעצמו תגובה "מעניין מי המשועמם שבגללו מהבוקר בודקים אם יש לי דופק"

מזה כמה שבועות כולנו התוודענו למחלה הקשה שתקפה את האמן האהוב והנוסטלגי. בעיצומן של חזרות להופעת האיחוד של "היי פייב", החל אמיר לחוש ברע, כשמהר מאוד המצב התדרדר והתברר שלא מדובר בוירוס חולף, אלא במחלת הסרטן.

הזמר, שאולי לא התכוון לשתף בכך את המדינה כולה, מצא עצמו דוחה בלית ברירה את הופעת האיחוד ומעדכן את קהל המעריצים בהתפתחויות באמצעות הרשתות החברתיות. אין ספק שהקהל החם והאוהב תומך בו לאורך כל הדרך, אך כנראה שיש מי שמסיבה לא ברורה הצליח לנצל לרעה את הפתיחות והכנות של אמיר.

כשהשמועה התפשטה, החברים מיהרו לתמוך, ביניהם מיכל אמדורסקי שפרסמה פוסט המיועד ספציפית לאותו אדם שהפיץ את ה"בשורה" ואיחלה שיהיה "עשירית מהבן אדם המדהים הזה. אנחנו מתחזקים וננצח את הכול!!!".

אמיר בן ה-40 נאלץ להתמודד עם טלפונים מודאגים מכל החברים והמשפחה, במקום להתרכז בלהחלים, והגיב לשמועה הנוראית: "מעניין מי המשועמם שבגללו מהבוקר בודקים אם יש לי דופק", בתוספת שיר עם מסר:

פורטל עומרי חיון מאחל לאמיר החלמה מהירה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן