"קשת" העלימו את הקטע מהרשת: גורי אלפי לעג למותם של הנרצחים בפיגוע בתל אביב

2048241-5
בתוכנית החדשה של גורי אלפי ב"קשת" לעגו למותם של שמעון רווימי מאופקים, בן 30, ואלון בקל, בן 26 מתל אביב, שנהרגו ביום שישי באירוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב. את הקטע המדובר דאגו ב"קשת" להסיר מהפרק המלא. ברשת זעומים "גורי אלפי רוקד על הדם של המתים"

גורי אלפי אמר בתוכנית האחרונה שלו בדיחות שחורות על מותם של אלון בקל ושמעון רווימי שנורו למוות בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בסוף השבוע האחרון. ביום שאחרי הרצח (שבת) שודר בערוץ 2 תוכנית חדשה של גורי אלפי. לפורטל עומרי חיון נודע שבדקות הראשונות של התוכנית צחק אלפי על ראש הממשלה שביקר במקום הפיגוע ואמר כמה בדיחות שחורות על הנרצחים שהרגיזו לא מעט צופים.

בעמוד הפייסבוק של התוכנית ובמאות סטטוסים אחרים זעמו על ההחלטה לשדר בדיחות על מותם, יגאל אלנקרי שגם השתתף ב"האח הגדול" כתב בפייסבוק שלו "נתנו לאפס הזה תוכנית טלווזיה עוד לא קברו את החברים מאתמול והזבל הזה עושה צחוק מהפיגוע תמיד היה לוזר" הקטע המלא שודר בערוץ 2 אבל ב"קשת" דאגו למחוק אותו מחשש לסערה על המילים שנאמרו.

2049449-5

גולש אחר כתב בעמוד התוכנית "למה מחקתם והעלמתם את ה-5 דקות המזעזעות שאיתם פתח גורי אלפי את התכנית אתמול ?!. הייתם מספיק אמיצים לשדר בליל של הסתה פרועה, צחוק מכוער על נרצחים שטרם נקברו! ועכשיו מחקתם את הקטע הזה ?!. נכנסתי לאתר, הורדתי את התכנית של אתמול, והקטע של הפתיח הועלם! תתביישו."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן