אסי עזר מותקף ברשת ומגיב בזעם

ShowImage

ברוח גל הטרור בישראל בשבועות האחרונות מותקפים לא מעט אנשי תקשורת ומפורסמים בטענה שהם שמאלנים ועוכרי ישראל. בימים האחרונים הוצף המנחה אסי עזר בקריאות לחרם נגדו ונגד ההפקות בהן הוא משתתף. עזר החליט להשיב "אדיוט, אני כבר שלושה שבועות במסע הסברה למען ישראל"

מי שעזב לאחרונה את הפקת "האח הגדול" מצא עצמו במוקד הסכסוך בין ימין לשמאל בארץ. אסי עזר החליט להגיב לקריאה שאומרת להחרים אותו בגלל דעותו.

כך כתב עזר בחשבון האינסטגרם שלו "כנראה מישהו ממש כועס שעזבתי את האח הגדול 🙂 תראו מה זה אנשים רעים וכמה האינטרנט זה מקום מסוכן: ב3 שבועות הקרובים אני בארה״ב, במסע הסברה למען ישראל בעולם, מטעם מדינת ישראל, הסוכנות היהודית וארגון הילל- עובר בין אוניברסיטאות ומשוחח עם סטודנטים אמריקאיים, יהודים וישראלים."

12093773_1723582387870041_1781336545_n

עוד הוסיף כי "בזמן שאני עושה את זה- מישהו מפיץ בארץ את השקר הזה, שאתם רואים בתמונה. כמובן שלא היה ולא נברא, ואין לי מושג במה מדובר- אבל אנשים כבר משתפים את זה מאחד לשני! עצוב ומאכזב. חברים- תיזהרו עם האצבע על המקלדת! ובאופן כללי- מאחל לכולם בארץ בריאות ושקט. בואו נשמור על אחדות, אין ימין ושמאל, כולנו אחד. אסי. נ.ב- לאדיוט שהעלה את זה- זה דגל סודן…"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן