מתקעקע: אייל גולן מגיע לסטודיו של אליאב אוזן לעשות קעקוע נוסף

11875271_1462806434027172_827236350_n

בדיוק שבוע וחצי אחרי שחשף את אייל גולן את הקעקוע הרומנטי שלו בצורת שפתיה של בת זוגו רוסלנה רודינה, אמש(רביעי) הוא חושף קעקוע נוסף וחדש שמסמל גם הוא אהבה גדולה בחייו, לא תאמינו מה אייל גולן קיעקע על עצמו הפעם, להזכירכם לפני שנה לא הסכים אליאב אוזן לשבור משימה בתכנית "האח הגדול" ולקעקע את אייל גולן, סוגרים פינה?

בחודש יולי לפני שנה הגיע הזמר אייל גולן לבית "האח הגדול", וביקש מהדייר אליאב אוזן: תקעקע אותי. גולן שפנה לאוזן, התבקש להישאר במצב דומם, כאשר באותו הזמן היה אמור אוזן לקעקע אותו, אוזן החליט לא לשבור את המשימה ונשאר דומם גם הוא, ובכך הזמר המפורסם יצא מהבית כשהוא מאוכזב, וללא קעקוע.

היום, שנה וחודש אחרי המאורע שזכור לכולנו, מגיע אייל גולן לסטודיו של אליאב אוזן, שם הוא סוגר מעגל עם המקעקע הדגול, גולן התחדש בקעקוע חדש בזרוע ימין, עם ציור של תווים כשלצידם מופיע הכיתוב "Music is the sound of my life".

ShowImage

את הקעקוע החדש חשף גולן אמש (רביעי) במסיבת ההפתעה שארגן לזמרת המפורסמת נסרין קדרי, לרגל יום הולדתה ה-29, כל החברים הקרובים הוזמנו למסעדה בעיר יפו, שם הם גם חגגו יחדיו עד אור הבוקר, עם המון מוזיקה, אלכוהול ואוכל בחפלה ערבית אותנטית במיוחד, לצד הקעקוע החדש של גולן כמובן.

להזכירכם בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי הזמר המפורסם החליט להפתיע את בת זוגו רוסלנה רודינה, אבל הפתעה מהסוג שלא תשכח כל כך מהר, הסיבה היא שגולן החליט לקעקע את רוסלנה רודינה על גופו, או לפחות חלק ממנה – את השפתיים שלה, כן אתם קוראים נכון – זוג שפתיים שמודבקות על הזרוע השמאלית שלו, אז אם נתקלתם בקעקוע המדובר ולא הבנתם, לא מדובר בעוד נשיקה של מעריצה כזו או אחרת, וגם לא מדובר בציור או אודם, אלא קעקוע אמיתי – בצורה שפתייה של רודינה.

11856581_1640731832877614_1697506360_n

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן