צפו: מה עובר על השיער של נטלי עטיה?

77

בימים אלו היא נפרדה סופית מאיציק זוהר, עברה ניתוח חירום להוצאת התוספתן בבית החולים בחודש שעבר, ואפילו לדאבונה פוטרה מהתכנית "עולם הזוהר" המשודרת בערוץ 24, נראה לדוגמנית לשעבר נטלי עטיה קצת נמאס, אבל היא בוחרת להמשיך הלאה ולהתמקד בקמפיינים חדשים  – והפעם, מה עובר על השיער של נטלי עטיה? את זה, גם אנחנו לא הצלחנו להבין.

נטלי עטיה ואיציק זוהר הם בטוח לא המודל המדויק של זוגיות אולטימטיבית, בזה כבר כולנו בטוחים. אחרי שנפרדו וחזרו אינספור פעמים, הפעם זה סופי – נטלי עטיה ואיציק זוהר כבר לא. בחודש שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי עטיה פונתה לבית החולים "איכלוב" ולאחר מספר בדיקות גילו כי היא סובלת מדלקת תוספתן קשה במיוחד, ויש להוציא את התוספתן מידית, לכן הוגדר הניתוח כניתוח חירום.

1ללא שם

מאז התאוששה עטיה והספיקה כבר להשתחרר מבית החולים, אלא שלאחר תקופת ההחלמה, עטיה שחשבה שהיא חוזרת להנחות ביחד עם איציק זוהר את "עולם הזוהר" בערוץ 24, גילתה שהיא טועה, והיא פוטרה מהערוץ.

ללא שם

בימים קשים אלו, נראה שנטלי עטיה ממשיכה בקריירת הדוגמנות, כשהיא משנה לוק לעיצוב השיער שלה, לקמפיין חדש. השגנו לכם תמונות של הלוק החדש, מה דעתכם?

uללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן