מה הדבר הראשון שבר רפאלי צפויה לעשות ביום המאושר בחייה?

11348281_686042248162357_2058832032_n

אחרי שנתיים וחצי של פרידה אחת מתוקשרת, זוגיות מבטיחה ומעבר למגורים ביחד – החליטו בר רפאלי ועדי עזרא לאשש את השמועה שהתגלגלה בביצה כבר במשך זמן רב, והפעם להתחתן באמת, אחרי שזה כבר סופי וברור – יש חתונה, לנו רק נשאר לגלות לכם איך צפויה רפאלי להתמודד עם צלמי הפפארצי שיגיחו מכל עבר, בכל זאת יש כאלו שמפריחות יונים ביום חתונתן, ויש כאלו שמפריחות צלמי פפארצי שצפויים להגיח מהאוויר.

בדיוק בעוד 23 ימים צפויה בר רפאלי לצעוד אל עבר החופה ביחד עם בחיר ליבה עדי עזרא, מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק- ממש באמצע ספטמבר.

235763

אבל אם חשבתם שבר רפאלי כבשה רק קמפיינים ענקיים, השקות נוצצות, שערים בולטים של מגזינים מוכרים, מסכי טלוויזיה, הנחייה בתוכניות ריאליטי, שלטי חוצות, באנרים, פרסומות בטלוויזיה, והופעה בכבישי איילון – סימן שאתם טועים, עתה כובשת רפאלי גם את השמיים הפתוחים.

להזכירכם בימים אלו רפאלי מקבלת המוני הצעות מאתרים בינלאומיים אצלם היא עתידה לפרסם את תמונות חתונתנה. בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי אם האורחים בנו על תמונות באינסטגרם, וצ'ק-אינים בפייסבוק, הם כנראה טעו – כי כולם צפויים להפקיד את הטלפונים בכספת בכניסה לחתונה, האורחים לא יוכלו לא לצלם אפילו לא תמונה אחת בחתונה – הסיבה? בר רפאלי מתכננת למכור את כל התמונות מהחתונה שלה. רפאלי צפויה להציב מאבטחים רבים במהלך החתונה, כדי לוודא שהחתונה תהיה מנותקת לחלוטין ממצלמות פלאפונים וצלמי פפארצי. בימים אלו ממש מנהלת רפאלי משא ומתן מול אתרי רכילות מחו"ל, תמורת התמונות מחתונתה.

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית (1)
צילום: אלירן אביטל.

אבל שם זה לא נגמר, רפאלי ממש בימים אלו דואגת להקמתו של כדור פורח מעופף שצפוי לסקר את אירוע החתונה "ממבט למעלה", הכדור הפורח אמור למנוע כניסה של מסוקים שתיכננו לצלם ולתעד את האירוע מלמעלה, בעזרת הכדור הפורח תצליח הדוגמנית המפורסמת לשמור על בלעדיות לאירוע שכולו שלה.

11325009_1606392592966883_203726695_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן