צפו: אחיו של זוהר ארגוב מקלל את ישי לוי

11425260_858182400935348_2321197144890611227_n

אחיו של זוהר ארגוב, אמנון ארגוב כתב אמש (שני) פוסט ארוך במיוחד, במהלכו הגיב ארגוב לכתבה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון בעיתון "ידיעות אחרונות", ובה נכתב כי איריס לוי (אשתו של ישי לוי) טוענת שזוהר ארגוב ז"ל אנס והכה אותה. " אתם אנשים הכי מגעילים שיכולים להיות והכי מלוכלכים שיש בתעשיית המוזיקה הישראלית הקהל והקוראים ישפטו אתכם אנחנו משפחת ארגוב מאחלים לכם שאלוהים ייקח אתכם לגהנום כמה שיותר מהר אמן, חברים הייתי חייב 28 שנים אנו בוכים לא אתנצל על הפוסט הזה לעולם בטח לא כשמדובר בשני מנייקים כאלה" כותב אמנון ארגוב בפוסט המדובר, כל הפרטים.

לא נשאר חייב: אתמול בערב (שני) העלה אמנון ארגוב פוסט ארוך ומפורט בחשבון הפייסבוק שלו, במהלך הפוסט הוא קילל לא מעט, וסיפר לטענתו את הסיפור האמיתי בין אשתו של ישי לוי, איריס לוי – לבין אחיו זוהר ארגוב ז"ל.

את הפוסט פירסם ארגוב כתגובה לכתבה שפורסמה בסוף השבוע האחרון בעיתון ידיעות, שם פורסמה תגובתה של איריס, שטענה כי זוהר ארגוב ז"ל נהג להכותה ואף אנס אותה. אמנון ארגוב מצידו הכחיש את הדברים ואף קילל לא מעט.

1176205_10200926763425767_858039519_n
מכחיש את כל הטענות נגד אחיו זוהר ארגוב ז"ל.

"זה היה לפני 28 שנים. זוהר ארגוב ז"ל אחי האהוב מרצה מאסר של 6 חודשים בכלא ויוצא לחופשת שבת שבועיים לפני ועדת שחרורים. שחרורו היה מובטח, אני הייתי אז בכלא וחברתי אז והיום אישתי ואם ילדי בקשה ממני בשישי ביום הביקור להצטרף לחברתו של זוהר במוצ"ש, כדי לראות הופעה של זוהר וכמובן הסכמתי.

זו תגובתי לכתבה של איריס וישי לוי יימח שמם וזכרם אמן. מה שאני כותב כאן זהו הספור האמיתי למה שקרה שם באמת. ישי לוי מנסה להתחמק ממנו שנים אחריות ישירה למה שהוביל את זוהר למותו באשמת אונס, שזוהר ניסה ומה שהתברר בסוף ככמה סטירות לחי. חברים יקרים תקראו טוב טוב ותחליטו לבד מי כאן המנייאק בסיפור המכור הזה קנאות יתר להצלחה של זוהר נטו.

זוהר בחופשה מהכלא כזכור ומטייל לו ממועדון למועדון פוגש חברים. לאורך כל הערב ישי נדבק לתחת של זוהר מאינטרס של כסף זמין וסמים זמינים. ישי כמובן היה נרקומן מחוק בזמנו וזה בדיוק מה שעניין אותו סמים וזהו. במוצ"ש ישי דאג מבעוד מועד להיצמד לזוהר שוב אחוות נרקומנים זוהר עם בעיית סמים ותוך כדי חריש הביקורים בכול המועדונים. גם אם זוהר לא עלה לשיר היה מי שהבין שזוהר בחופשה מהכלא, כך שהזרימו לו כסף מזומן והמון.

לאורך כל השבת הזו הייתה שם "ילדה טובה" מתל כביר, שהתרועעה עם 2 נרקומנים ולך תדע מה בדיוק היא חיפשה שם."ילדה טובה" יימח שמך אמן. סוף הבילוי במוצ"ש יוצאים מהמועדון זוהר ישי איריס אילנה אישתי ואהובה חברתו של זוהר. עולים על מונית אהובה יורדת בתל אביב בביתה וכל השאר בדרך ליפו, כשבדרך זוהר מבקש מאילנה להחזיק חבילה די גודלה של שטרות וסופר את שיש לו ביד אוסף את הכול גם את מה שיש אצל אילנה ומוסר לישי שכבר "מטלאל". הוא  מוריד ריר על כמות הכסף שזוהר התארגן נרקומנים כסף וסמים.

להזכירכם מי שלא חזר עם סמים לכלא בימים ההם הוא לא גבר כמובן אם הוא משתמש כמו זוהר. בנוסף מי שקיבל סמים בכלא מחזיר כפול.  יתרה מכך מכוון שזוהר ארגוב הוא האסיר אז המתינו לו לפחות 200 אסירים למסיבת סמים כיד המלך וכמובן שבגלל שזה זוהר אז גם החיפוש עליו בחזרה מחופשה היה חפיף ולא מדוקדק כמו כולם.

ישי כמובן ירד ביפו לבקשת זוהר לדאוג לקניית הסמים כשזוהר מפציר בו תחזור מהר אני ואיריס ממתינים לך בבית שלכם בחולון. זוהר ואיריס יורדים בבית של ישי בחולון כשזוהר דואג לתשלום הנהג מונית ומבקש ממנו להסיע את אילנה הביתה ומפציר בו שילווה אותה לכניסת הבית ארבע בבוקר. כמות די רצינית של מזומן בידיו של ישי והאדון מתמהמה להגיע.

כשזוהר הבין שמתבשל כאן משהו מסריח הוא הצליח לשכנע את איריס להצטרף אליו לבית של אימא שלי בשיכון המזרח, להביא את הבגדים שאמורים להיות איתו בכלא ולחזור לחולון לפגוש את ישי. כל זה כאשר השעה כבר 6 בבוקר והוא חייב לחזור בזמן לכלא אחרת איחור מחופשה מבטל שחרור מוקדם בוועדת שחרורים בעוד שבועיים. איריס  התעקשה שהיא איננה יודעת איפה ישי, אבל הראשון שפגשה בחולון זה את ישי נו?

לאורך כל ההמתנה מורטת העצבים לישי שיגיע איריס טענה שהיא לא מסוגלת להבין היכן ישי יכול להיות. שניהם  שניים נסעו לראשון לציון לבית אימי במונית. בכתבה היא טענה שזוהר חטף אותה במונית יעני הנהג לא הרגיש כלום והיא כלל לא התנגדה. כשהגיעו לבית אימי שכמובן הייתה ערה לחלוטין זוהר היה מאוד עצבני כי הוא האמין שאיריס אכן יודעת איפה ישי.אני בטוח שהוא הכה אותה רק בגלל העניין הזה בלבד, כי הוא הריח שיש כאן שיתוף פעולה של 100 אחוז. למי יש ראש לסקס במצב הזה בחייאת?

כשישי הבין שזוהר הגיע לכלא ולא נרצח על זה שהוא לא הגיע עם הסמים הוא עבר עוד שלב בגועל נפש של בית הספר הפרטי שלו למנייקים בוגדים מלשינים ומתלוננים לא לפני שהוא קורע את איריס במכות על איך היא מתלווה לזוהר לראשון מבלי להיזכר שהיא הושארה "ערבון" עד לחזרתו עם הסמים. בשלב הזה ישי צריך את זוהר מת לפני שהורגים אותו על זה שהוא נעלם עם הכסף והסמים בגד ולקח לעצמו. ישי מפציר באיריס שילכו ביחד למשטרה ויתלוננו על כך שזוהר אנס את איריס. היא אכן הגישה תלונה אחרת היא לא היית גומרת עם ישי את נושא הבגידה שלה שנסעה עם זוהר לראשון. ישי בעצמו מסר את גרסתו בחקירה גם כאילו היה שם בבית כמובן, שסיפר שהלך לקנות בורקס.

28 שנים הם סיפרו על בורקס ואני לפני 10 שנים בכתבה בידיעות שבע לילות אמרתי, שישי נסע להביא סמים וברח עם הכסף. לא האמינו לי אז בכתבה. יום ראשון הוא מובא מהכלא למעצר בראשון לחקירה על אונס שלא היה ולא נברא, בוכה לאחותי מלכה ומפציר בה לכי לישי ותשאלי אותו למה הוא עשה לי ככה.5 ימי חקירות כשהחוקרים חוגגים על הסיפור בתאווה ונמנעים מלאמת את הטענות של אימא יונה המתייפחת, שטענה בפניהם שלא היה כלום כי היא הייתה אתם בבית וזו מזימה של ישי שברח עם הכסף ורוצה לסבך את זוהר הוא מקנא בזוהר. בסוף הוא נפטר חבול ומוכה ומושפל

עכשיו איריס וישי? אחרי 28 שנים? לא מספיק? וככה לבזות את המת? ממה אתם עשויים יא זבלות של הרחוב של כל תחנות הסמים בארץ יא גחבת מועדונים שמתה על כסף כמו שרמוטה.

אמנון ארגוב
אמנון ארגוב

יש לי כמה שאלות:

1}בכתבה אמרת שזה היה רק כמה סטירות "ונסיון" ואגרטל שהעפת ומיד ישי מתקן שזוהר העיף מי העיף על מי?

2} איך דאגתם לעצמכם טוב טוב שישי במשך השנים יקליט את כל השירים של זוהר מה קורה כאן?

3} למה היא לא סיפרה לחוקרים מי היה בבית באמת? כדי שיאמתו גירסה במכוון להסתיר את האמת ולקבור את זוהר? או מי היה עוד במונית אישתי אולי?

4} איך סיפרת למשטרה ולאורך השנים שישי הלך לקנות בורקס והיום בכתבה את מודה את שאנחנו בוכים שנים שבעצם הוא ברח עם הסמים קברת את זוהר כדי לשמור על ישי? או שבאמת עוד לא החלטת עם מי מהם בא לך להזדיין?

5} איך סיפרת בכתבה שקבלת סטירות והפחד הפחד של אחרי פחד? יא בת זבל לחיות עם נרקומן 30 שנה ולעשות ממנו 4 ילדים שיהיו בריאים אמן הם לא בסיפור, אבל להביא ככה ילדים ולהתרועע עם נרקומן וכול המשתמע בכך 30 שנה לא מפחיד? או שמה שהחזיק אתך זה החלום לכסף גדול כמו כל זונה, כי מהחומר הזה את עשויה אין משהו אחר כן?

נכון להיום ישי אחרי אישפוז ממושך בבית החולים נתון תחת טיפול סם חלופי מתדון, עדיין נרקומן כמו תמיד שסובל מהתנפחןיות בכול הגוף כתוצאה משימוש במתדון כמו כן הוא סובל מחור בריאות מה שמשפיע ישיר על חוסר יכולת למשוך הופעה שלימה וכך נולדה עוד כרט'ה הכרט'ה של הסולחה עם הבן המקסים ששר יותר יפה ממנו ונתי המוכשר שבמשך 30 שנה לא עניינו אתך בכלל וחס ושלום אם הם ישירו כן?

מה קרה אם לא המופע המשותף והתאווה לכסף וכול זה על חשבון כתבה על גבו של זוהר? ישי ואיריס לוי בשמי ובשם משפחתי אני מעלה את הפוסט הזה ללא צורך בתשלום מידיעות אחרונות כמו ששילמו לך כדי שתפתחי את הפה שישי דאג לסגור לך שנים, כמו כן ושכוווווווווווווווווולם ידעו שאתם הגורם הישיר למה שהביא למותו של הזמר ואחי האהוב זוהר ארגוב אתם אנשים הכי מגעילים שיכולים להיות והכי מלוכלכים שיש בתעשיית המוזיקה הישראלית הקהל והקוראים ישפטו אתכם אנחנו משפחת ארגוב מאחלים לכם שאלוהים ייקח אתכם לגהנום כמה שיותר מהר אמן, חברים הייתי חייב 28 שנים אנו בוכים לא אתנצל על הפוסט הזה לעולם בטח לא כשמדובר בשני מנייקים כאלה תודה לכולם."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן