הצילו: שיר אלמליח תקועה במעלית

DSC_7018 (1)

אם אתם תוהים עצמכם איפה נתקעה הדוגמנית ויוצאת עונת ה-VIP של "האח הגדול" שיר אלמליח ב-6 בבוקר, אז נגלה לכם שזה לא היה כשהיא ירדה לזרוק זבל מהבית, אלמליח הנמרצת כבר הייתה באותה השעה על סט הצילומים לקמפיין של חברת תכשיטים גדולה, אז מה בדיוק קרה שם? כל הפרטים.

השעה היא 6:00 בבוקר, הלוקיישן הוא בית מלון בוטיק במרכז תל אביב, שם נערכים צילומי קמפיין התכשיטים "יאנוש". יום צילום הוא יום מורכב, צפוף ולחוץ, אבל כשאתה נתקע במעלית עם עוד חמישה אנשי צוות, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

DSC_7090
צילום: אביב חופי

תשאלו את שיר אלמליח שבסך הכול רצתה להגיע לסוויטה בה נערכים הצילומים ונתקעה במשך כחצי שעה עד אשר הגיעו כוחות החילוץ, נראה שאלמליח ששהתה חצי שעה במעלית בצפיפות לא בזבזה זמן ומיהרה להעלות תיעוד של הרגע לעמוד האינסטגרם שלה.

תקועה במעלית- אלמליח ואנשי הצוות
תקועה במעלית- אלמליח ואנשי הצוות.

מזל שמלבד שיר נבחרה לדגמן גם הדוגמנית הבין לאומית יערה בנבנישתי כפי דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כבר בשבוע שעבר, מזל שבנבנישתי השכילה לעלות במדרגות לקומה הרביעית ולהגיע לסט בשלום.

בנבנישתי בת ה- 24, דוגמנית ושחקנית בעלת רקורד מפואר של קמפיינים בינלאומיים בינהם דולצ'ה גבאנה, לוריאל ופיאט, לאחרונה הפתיעה בתחום המשחק כאשר קיבלה תפקיד בסדרה "פאודה" וכן בסרט הוליוודי שצפוי לעלות בקרוב.

DSC_7217
צילום: אביב חופי

אפרופו יערה, שלפני פחות מחודש קיבלה הצעת נישואים, התלהבה מאוד מאחת הטבעות שהצטלמה איתן וקיבלה הבטחה מיאנוש, הבעלים של המותג, שברגע שבירת הכוס היא תענוד את הטבעת המדוברת במתנה ממנו. אז קדימה, חתונה! ללא ספק נראה לנו שמשתלם במיוחד להיות דוגמנית.

DSC_7157
צילום: אביב חופי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן