הם חזרו: איציק זוהר ונטלי עטיה שוב ביחד

1914027-54

אתם מוכנים לזה? כי אנחנו לא בטוח. נטלי עטיה ואיציק זוהר, חזרו מחדש זו אל חיקה של זה, כן כן כן, קאמבק. האם הפעם זה סופי? אז מה היה בפרק, יהלומים, שרשרות, תכשיטים, מתנות, והמון חיבוקים נשיקות ואהבה, עד הפעם הבאה.

בדיוק לפני פחות משבוע פרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון את סיפור הפרידה הסופי של איציק זוהר ונטלי עטיה, לפי הדיווחים דאז הזוג הכי מתוקשר בחודשים האחרונים איציק זוהר ונטלי עטיה נפרדו זו מזה, לאחר שהגיעו למסקנה כי הם פשוט לא מסתדרים. כבר לפני כ-3 שבועות צצו ברשת שמועות רבות בדבר פרידה בין בני הזוג, אך אלו מיהרו להכחישם. להזכירכם, בעבר הרחוק כבר יצאו בני הזוג וניהלו מערכת יחסים יחסית קצרה שלא צלחה גם כן. באותו הזמן מקורבים לזוג סיפרו לנו כי השניים אמנם נשארו מיודדים וביחסים טובים, אך לא יותר מזה.

BB_VIP_2_190515_10itzik_natali_kiss_WIDE_i

האם צפוי עוד קאמבק? שאלנו באותה הכתבה, ומסתבר שכן, אפילו מאוד כן. כי לפי איך שזה נראה כרגע נטלי עטיה ואיציק זוהר חזרו. אחרי שהפכו לזוג, נפרדו, חזרו זו לזרעותיה של זה, נפרדו, חזרו, נפרדו וחזרו ונפרדו וחזרו, העדכון האחרון במערכת היחסים המסובכת של זוהר ועטיה, הוא שיש לגמרי קאמבק.

ללא שם

עד לפני שבוע הקפידו הזוג להגיע לגמרי בנפרד להשקות ולאירועים השונים, ונראה כי אין סיכוי לקאמבק מאף אחד מהצדדים, אבל הכל השתנה אתמול (רביעי) כאשר הגיעו הזוג ביחד, לחנות תכשיטים הממוקמת בבורסה ברמת גן. איציק זוהר קנה שרשרת ועגילי יהלומים חדשים שעלו לו כ- 10,000 ש"ח, אותם נתן במתנה לבת זוגו עטיה.

עד הפרידה הבאה?

כבר לא, עטיה וזוהר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן