מה הקשר בין יערה בנבנישתי לשיר אלמליח?

שיר אלמליח 2 צילום אלכס ליפקין

תוהים לעצמכם מה הקשר בין שיר אלמליח ויערה בנבישתי? גם אנחנו תהינו, אז מסתבר ששתיהן נבחרו לצילומי קטלוג וקמפיין בישראל ובעולם של מותג תכשיטים בינלאומי גדול, והולכות לגרוף יחדיו לא פחות מרבע מיליון שקלים לכיס בעקבות ההשתתפות בקמפיין, מברוק.

מעצב התכשיטים הבינלאומי יאנוש גיואלי בחר בשיר אלמליח ויערה בנבישתי לצילומי הקטלוג והקמפיין בישראל ובעולם. בין כל השמות שעלו על הפרק, נבחרו לתפקיד הנחשק הדוגמניות שיר אלמליח, יוצאת עונת ה-VIP של "האח הגדול" ויערה בנבנישתי שיובילו יחד את המותג YANUSH Gioielli.

צילום: איתן טל
צילום: איתן טל

בנבנישתי בת ה- 24, דוגמנית ושחקנית בעלת רקורד מפואר של קמפיינים בינלאומיים בינהם דולצ'ה גבאנה, לוריאל ופיאט, לאחרונה הפתיעה בתחום המשחק כאשר קיבלה תפקיד בסדרה "פאודה" וכן בסרט הוליוודי שצפוי לעלות בקרוב.

את אלמליח בת ה- 26, כולנו מכירים מעונת ה- VIP של "האח הגדול", דוגמנית אשר הוכתרה לאחרונה על ידי המגזינים הגדולים בינהם קוסמופוליטן כמוניקה בלוצ'י הישראלית. על הקמפיין יקבלו השתיים לא פחות מרבע מיליון שקלים חדשים!

צילום: אלכס ליפקין
צילום: אלכס ליפקין

ירין גבריאל מנהל פעילות החברה בישראל מוסר: "אנו שמחים על החיבור עם שיר ויערה. מבחינתנו החיבור בינהן לא רק יצטלם מדהים, אלא גם יעביר את המסר שלנו שלתכשיטים אין סגנון מסוים, גיל או מראה. גם שיר וגם יערה בעלות מראה נשי עוצמתי, כל אחת בדרכה שלה".

צילום: איתן טל
צילום: איתן טל

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן