בשקט בשקט: אשטון קוצ'ר ומילה קוניס התחתנו

LON909_wa

אתרים אמריקאים מדווחים היום על מסיבת חתונה פרטית וסודית במיוחד של אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, מקורות יודעי דבר מאמתים את הידיעה כי הזוג התחתן בסוף השבוע האחרון, וזאת לאחר שמילה אישרה לפני מספר חודשים שהם כבר נשואים, כל הפרטים.

תגידו מזל טוב לאשטון קוצ'ר ומילה קוניס שהתחתנו בסוף השבוע האחרון הנפל בדיוק על יום העצמאות האמריקאי – 4 ביולי. השמועות שנפוצו בימים האחרונים טוענות כי קוניס וקוצ'ר נישארו ביום בו נערך חג העצמאות האמריקאי. ואמש (יום ראשון) אף ניתן לשמועות אלו אישור רשמי ממקורות יודעי דבר.

spl663697_006Copy_x5

הזוג ערכו בסוף השבוע מסיבה פרטית, מצומצמת מאוד שבה הכריזו את אהבתם האחד אל השנייה, והתחתנו בברית הנישואים. להזכירכם, לפני מספר חודשים חשפה מילה קוניס כי היא ובעלה קוצ'ר כבר התחתנו והם נשואים, ואפילו הציגה למצלמות טבעת. לא ברור האם הזוג החליטו להתחתן מחדש? לחזק את הנישואים? או סתם לערוך עוד מסיבה למסיבה.

486715227_g

למי שלא יודע או למי שכבר הספיק לשכוח, נזכיר לכם שקוצ'ר בן ה-37 ובת זוגתו קוניס בת ה-31 יוצאים כבר כ-4 שנים, החל משנת 2012, ומציגים לעיני המצלמות זוגיות מופלאה. לפני כשנה הם גם הפכו לזוג הורים לבת קטנה העונה לשם וויט.

Ashto4_g

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן