מירי רגב משתפת את סרטו של אביב גפן, אחרי שהוא חתם על עצומה כנגדה

3706468099083408258no

בדיוק שבועיים אחרי שחתם אביב גפן על עצומת האומנים כנגד צעדי הממשלה בכלל וכנגד מירי רגב בפרט המבטאים התערבות בתכני תרבות מצד הממשלה, משתפת רגב את סרטו של אביב גפן לקהל הרחב.

לפני כשבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל כי מאות אמנים ומפורסמים בניהם גם גילה אלמגור, אביב גפן, יהונתן גפן, משה איבגי ואסי עזר חתמו על עצומה אינטרנטית במחאה על התערבותה של הממשלה בתכני התרבות שלהם. "על אף האיום הישיר על מטה לחמנו, לא נצנזר ולא נעקר את יצירותינו בגלל חוקים אימתניים, הפחדות ואיומים, לא נסתתר ולא נוריד פרופיל", נכתב בעצומה.

בעקבות התערבותם הרבה של נפתלי בנט ומירי רגב בתכני תרבות, החליטו מאות אומנים מוכרים ובולטים בספרה הישראלית להתארגן ולהכין עצומת מחאה בשם "הרשימה השחורה", בעצומה נכתב כי המטרה המרכזית שלה היא "על אף האיום הישיר על מטה לחמנו, לא נצנזר ולא נעקר את יצירותינו בגלל חוקים אימתניים, הפחדות ואיומים, לא נסתתר ולא נוריד פרופיל".

למרות כל זאת, נראה שהשרה מירי רגב לא שומרת טינה לאף אחד, ואפילו משתפת סרטונים שיצר הזמר והיוצר אביב גפן, על אף שחתם כנגדה בעצומה.

כך כתבה מירי רגב בעמוד הפייסבוק שלה:

עולם חדש המכנים אותו העולם הוירטואלי.
עולם מלא סכנות, עולם ללא גבולות, עולם ללא חוקים. החלשים בחברה מוחלשים שם עוד יותר. הילדים שלנו, ילדי העולם כולו, חשופים להטרדות, דיבה, פיתוי ואלימות. אנחנו כהורים ובטח כאנשי ציבור חייבים לבנות מערכת חוקים שתסדיר את הכללים בעולם הוירטואלי שתושביו הם עדיין בשר ודם. שתפו את הקישור לסרטון ״עולם חדש״ של אביב גפן שממחיש את הסכנה ברשת.

סרטו של אביב גפן:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן