ברק אוגלבו מאקס פקטור נפגע מהשיימינג אבל לא מתכון לפרוש

11393249_10204353595143898_5650027479844739052_n

הנער הצעיר ברק אוגלבו בן ה-15 השתתף בפרק הפתיחה של "אקס פקטור" ששודר במוצאי שבת האחרונה וספג אש ברשתות החברתיות ובפייסבוק. אלפי פוסטים, כתבות ותגובות נכתבו כנגדו ועל התנהגותו בתכנית, הוריו של אגלבו חיפשו את הדרך הנכונה כדי להרגיע את הרוחות מסביב לפרשה.

מקורבים לפורטל עומרי חיון סיפרו לנו כי רגע אחרי הסערה והשיימינג סביב ברק אוגלבו מ"אקס פקטור" עד אתמול המשפחה דאגה מאוד למה שנעשה לו ברשת ושקלה באילו צעדים לנקוט על מנת להרגיע את האווירה, ואם יש צורך לפנות להפקת "רשת" לגבי הישארותו של נדב בתכנית. היום (שלישי) מסתמן כי הרוחות סביב הפרשה נרגעו, לאחר שהמשפחה דיברה עם הזכיינית, וברק עצמו היה די מרוצה מכל הבלאגן סביבו, ונראה שברק אוגלבו יצליח להתגבר על הסערה סביבו.

הופעתו של אוגלבו הצעיר באודישנים גררה כאמור אלפי תגובות חריפות כנגד השתתפותו בתכנית, "רק אותי הילד הזה מגעיל? ילד שיגדל להיות ערס צעצוע, חוצפן, שלא יודע גבולות. רק בישראל" נכתב באחת התגובות. "אוגלבו מייצג את כל מה שרע בנוער שלנו היום – חוצפה, עזות מצח, שוביניזם זלזול ושחצנות. הנער כמובן לא אוהב לעבוד קשה, ולא אוהב ללמוד, ובשבילו העולם הוא בדיחה אחת גדולה שנמצאת בכיס שלו, לא די שנותנים במה לערס הקטן, נותנים גם לגיטימציה להתנהגות הגועלית, שזוכה למחיאות כפיים, בנות מסמנות לבבות, הקהל עומד על רגליו והכי גרוע השופטים, ההתרפסות בפניו העלתה בי חלחלה" נכתב בתגובה נוספת.

דקות ספורות לאחר שהסתיים הפרק הראשון של התכנית "אקס פקטור"  ששודרה במוצ"ש עלו בעמוד הפייסבוק של הזכיינית "רשת", מאות פוסטים נזעמים על הביצוע של נדב בתכנית.

2

הפוסט הבא נכתב על גבי עמוד הפייסבוק של "רשת" וגרר אלפי לייקים ומאות תגובות ושיתופים: "פני הדור כפני הכלב, שלום לכם זכיינית הענק ומכתיבת התרבות. במקרה יצא לי לראות היום כמו חלק נכבד במדינה את תכנית הדגל שלכם, זאת שכבר שבועות מספר אתם מזהירים אותנו לא לפספס, ששעון עצר מלווה אותנו בימים האחרונים עד לתכנית הפתיחה שחלילה לא נצא מהבית.
עד רגע מסוים התכנית הייתה חביבה ומצחיקה לפרקים כמו כל עשרות הפורמטים הזהים שלאדם מן השורה כבר קשה להבדיל בינהם. ואז עלה ברק, צעיר בן 15 שמייצג את כל מה שרע בנוער שלנו היום – חוצפה, עזות מצח, שוביניזם זלזול ושחצנות. הנער כמובן לא אוהב לעבוד קשה ולא אוהב ללמוד ובשבילו העולם הוא בדיחה אחת גדולה שנמצאת בכיס שלו. השבוע התרבות הייתה נושא לשיחה מרכזי, שרים מתווכחים עם אמנים נלחמים כל אחד בשם התרבות. שכולם שוכחים דבר אחד, לצערנו אתם אלה המכתיבים את התרבות היום… לא מספיק שאתם נותנים במה לערס הקטן, כולם באולם ממשיכים לתת לגיטימציה להתנהגות הגועלית – מחיאות כפיים, בנות מסמנות לבבות בידיהן, הקהל עומד על רגליו והכי גרוע, השופטים, ההתרפסות בפניו העלתה בי חלחלה – "אני כבר העברתי אותו קודם", "נשבע לך באמא שלי אודישן כזה לא היה ולא יהיה", יש לך את האקס פקטור", "חיים שלי ממני יש לך כן", "אתה ילד מאד מיוחד" ועוד שאר ליקוקים… רק רמי פורטיס, צדיק בסדום מסביר לעולל הקטן שהחיים הם לא צחוק, כמובן שהעולל מגיב בהינף יד… אתם שמה למעלה ברשת, אתם אלה שאחראים על קלקול הנוער שלנו בעודכם מכתירים את הכלומניק הקטן לגיבור תרבות. מה אתם משדרים למאות אלפי בני הנוער שצופים בכם? שככה זה בסדר, יותר מבסדר – ככה צריך להיות… זה המודל לחיקוי החדש…. תתביישו מצחיק ששעתיים לפני שמופע הבושה שלכם הגיע לתחתית, הייתה כתבה בערוץ 10 על בחור מדהים בשם רועי גינת, אוטיסט ועיוור שלמרות הכל לא וויתר על החיים והופיע למרות כל הקשיים, הוא לא קיבל חשיפה כמו אותו ברק, אבל לו באמת יש את האקס פקטור".
 הביצוע של ברק אוגלבו-

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן