איומים ברצח על הרב שקבע מזוזה לאסי עזר ובן זוגו אלברט

1

יממה אחרי שדיווחנו לכם כאן בפורטל על טקס קביעת המזוזה וחנוכת הבית החדש של אסי עזר ובן זוגו אלברט, בנוכחות הרב האורתודוקסי בין יוסף, כעת מתברר כי הוא קיבל עשרות תגובות  נאצה ואף איומים ברצח, כל הפרטים.

אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל שאסי עזר ובן זוגו אלברט חנכו את הבית החדש שלהם ביחד עם רב אורתודוקסי גאה שקבע מזוזה, ואיחל לזוג אושר והצלחה.

אחרי שאסי עזר ובן זוגו אלברט קנו בית חדש, תיקנו, שיפצו, וסידרו אותו לגמרי מחדש, נכנסו אמש (שלישי) הזוג לדירה החדשה שלהם, שעוצבה כמובן על ידי אלברט. חנוכת בית הם טרם הספיקו לעשות, אבל לקבוע מזוזה דווקא כן, בביקור של רב אורתודוקסי גאה בדירתם, נקבעה המזוזה במשקוף הדלת הראשית, וזו אכן סיבה לחגיגה, אבל מסתבר כי מוקדם מדי לחגוג, כי יממה לאחר מכן (רביעי) קיבל אותו הרב עשרות תגובות נאצה כנגדו ואף איומי רצח.

היום פירסמו בארגון הו"ד אליה משתייך הרב סטטוס בפייסבוק בו הם מספרים על השתלשלות העניינים, כך נכתב:

"איך מצווה של קביעת מזוזה הפכה לאיום ברצח על הרב רון יוסף? השבוע הוזמן הרב רון לקבוע מזוזה בבית של אסי עזר ובן זוגו האדריכל, אירוע שכמו תמיד שיתף אסי באינסטגרם שלו: "תכירו את הרב רון יוסף, רב אורתודוקסי גאה, ומנהל ארגון הו"ד. כבוד הרב בא לקבוע מזוזה בבית החדש שלנו, וזהו- 99% מוכן. ואם מישהו מכם רוצה ליצור קשר עם כבוד הרב אפשר בנייד…כיוון שהרב מאוד אוהב לעזור לאנשים, אולם התגובות לא איחרו להגיע; הן בטוקבקים מכוערים בנענע ("חולה ,אין מה לעשות, צריך לעזור לו…..גם לא מודע לסטייתו"; "צריך לרפאות אותם מההפרעה הנפשית שלהם ולא לעודד אותה") אך יותר מכך בכמעט 100 שיחות טלפון לנייד האישי של הרב רון תוך שעה ממועד פרסום הפוסט. בין השאר, התקשרו כל מיני נשמות טובות, והטילו צואתן ומייד ניתקו. כך באו לעולם 'פנינים' דוגמת "איך יכול להיות שהוא רב", "האם אתה קובע מזוזה גם לחיות?", "אתה רב הומו? אתה צריך טיפול", "הרב אתה יכול לחתן אותי עם כבשה? יה סוטה", "תקעת להם רק מזוזות?", "אתה מרשה לי לז**ן את … של אמא שלך?" (חבורת נערים), "הרב," (צחוק) "אתה הגבר או האישה?", "שלום אני אלוהים. מותר לך לה*דיין עם עיזים", "שלום הרב אתה מהחאמס? אתה מחתן גם כלבים וחמורים?" ועוד. השיא היה באיום לרצח שהופיע באינסטגרם "אני בשוק, זה רב זה? צריך לרצוח אותו!!!!" וכן "תתבייש לך יה הומו מסריח, עלק רב, אתה רב? צריך לרצוח אותך יה זבל, אתה רוצה תהיה הומו אל תסתור את עצמך ותחשוב את עצמך לרב, כי אתה רחוק מזה אי אפשר לערבב את שני הדברים במיוחד שמאז ומעולם היה אסור משכב זכר".

הרב רון מסר בתגובה כי "יש חשיבה לא נכונה בציבור הדתי שנטייה הומוסקסואלית אסורה, ולכן חושבים שכל מה שקשור אליה הוא בגדר סטייה-מחלה ושאר שטויות. יש אקט מיני אחד שההלכה אוסרת וזהו. אולם היה שווה לסבול את חולי הנפש האלה, כי לפחות בין שאר השיחות שהמשיכו להגיע, הייתה גם השיחה הבאה: 'שלום אני חרדי עמוק בארון. יש אפשרות להתייעץ איתך או להיפגש איתך?"

כך נכתב באחת התגובות: "אני בשוק, זה רב זה? צריך לרצוח אותו!!!!" וכן "תתבייש לך יה הו-מו מסריח, עלק רב, אתה רב? צריך לרצוח אותך יה זבל, אתה רוצה תהיה הו-מו אל תסתור את עצמך ותחשוב את עצמך לרב, כי אתה רחוק מזה אי אפשר לערבב את שני הדברים במיוחד שמאז ומעולם היה אסור משכב זכר".

 

 

11269444_10206978213116410_1769301876_n 11354919_10206978213196412_55548134_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן