עכשיו הקליפ: שרית חדד משיקה שיר חדש למצעד הגאווה

ללא שם

שרית חדד מוציאה היום (שני) רשמית את השיר החדש שלה "קרקסים" יחד עם אוריאל יקותיאל שנכתב על ידי דורון מדלי, השיר שצפוי ללוות השנה את אירועי מצעד הגאווה בתל אביב.

לפני כשבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי לראשונה בקריירה המוזיקלית, שרית חדד משתפת פעולה עם הקהילה הגאה, ומפיקה קליפ מוזיקלי משותף עם הליין הגאה מצליח.

הקליפ החדש שהוקלט יצא היום (שני) לקראת מסיבת הגאווה של האריסה בחמישי הקרוב באומן 17 והוא מלווה את אירועי הגאווה שצפויים להיפתח במהלך החודש, והוא מהווה יריית פתיחה חשובה. השיר נקרא "קרקס" והוא נכתב על ידי הפזמונאי, מלחין, במאי והמנהל האומנותי הישראלי, דורון מדלי. את הקליפ הפיקו עומר טובי ויותם פפו מפיקי הליין המזרחי המצליח. נראה כי שיתוף הפעולה בין חדד לקהילה יכול להניב פירות גם בעתיד. דרך אגב, דורון מדלי הוא גם מי שכתב עבור עומר אדם את השיר "תל אביב יאחביבי תל אביב", השיר שליווה את מצעד הגאווה בשנים הקודמות, נראה שהשנה השיר "קרקסים" הולך להחליף את שירו של אדם במצעד הגאווה הקרוב. שרית חדד מצטרפת לזמרת מאיה בוסקילה שהוציאה לפני כחודש קליפ גם כן לקראת אירועי הגאווה, הקליפ של בוסקילה צולם עם 5 טראנסג'נדריות שנחשפו לראשונה למען שיוויון זכויות ותמיכה בקהילה ההומו לסבית לקראת מצעד הגאווה שייערך ביוני הקרוב.

כאמור השיר החדש "קרקס" ילווה את אירועי הגאווה ובכלל, ואת מצעד הגאווה בפרט, שצפוי להיערך ביום שישי הקרוב (12.6) ברחבי תל אביב.

צפו בקליפ:

11264969_10153419130999617_3862644480197825022_n

1 2

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן