כל המפורסמים מגיעים לנשף הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן

נשף הגאלה השנתי של מוזיאון המטרופוליטן, המכונה גם המכונה גם  The Met Ball (נשף המט) נערך ביום שני האחרון, ובמסגרתו נערכה התרמה למוזיאון המטרופוליטן שבניו יורק, כל המפורסמים הגיעו.

כמדי שנה הופך נשף הגאלה השנתי למעין אירוע אופנתי חשוב שאותו זוכרים זמן רב, רוב הכוכבות הגיעו לנשף בשמלות מפוארות, חצי סטייל פורים חצי נשף, כאשר חלקן היו מנומרות, חלקן לבשו משי זועק בצבע בורדו – אדום, ומחלקן נראה כאילו גיצי אש של דרקון זועם נשארו על השמלה.

מעל ל- 500 מפורסמים הגיעו לטקס בניהם דוגמניות, דוגמנים, שחקניות, שחקנים מפורסמים, ידוענים ואנשי עסקים מוכרים, מעצבי ומעצבות אופנה, ואנשי מוזיקה. אנה וינטור, עורכת מגזין האופנה "ווג" היא זו שאחראית על נשף זה, זו השנה ה-16 במספר. כרטיס יחיד לאירוע הזה עולה החל מ- 25 אלף דולר. במהלך השנים האחרונות הצליח לגייס המוזיאון לא פחות מ-200 מיליון דולר, והכל בניצוחה של אנה וינטור, עורכת המגזין והאחראית על האירוע.

הנשף פתח את תערוכת האופנה השנתית של מכון "סין: מבעד למראה", בין המפורסמות והמפורסמים שהגיעו לנשף ניתן היה למצוא את אמל קלוני, אן התוואי, קייטי הולמס, הלן מירן, קייטי פרי, שרה ג'סיקה פרקר, מיילי סיירוס, גסטין ביבר, ביונסה, אליסון וויליאמס, לורד, סולאנג', ג'יי לו, קים ברוברטו קוואלי וקניה בשלו, ריהאנה, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, מדונה, קארה דלווין, זואי ומיילי, לידי גאגא, אלישיה קיז, סלינה גומז, ועוד שלל מפורסמים.

כשאירוע כזה, חשוב יותר מהאוסקר נערך – צוות הפורטל מצפה לקבל הזמנה זוגית לשנה הבאה!

צפו בתמונות!

8

1900470-5

942167466

2778618070

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן