מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו יוצאת להפגין

בין עשרות אלפי המפגינים והמפגינות מהעדה האתיופית בהפגנה הגדולה שנערכה ברחבי תל אביב אמש, ניתן היה למצוא גם את מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו שבאה לתמוך ולהפגין את תמיכתה המלאה בעדה.

1417802_10153394978750676_7724296851234370253_o

טיטי איינאו (23) עלתה לישראל בגיל 12, וגדלה בנתניה. בשנת 2013 התמודדה איינאו ב"טקס מלכת היופי" במסגרתו היא זכתה במקום הראשון והמפואר לתואר מיס ישראל – מלכת היופי של מדינת ישראל לשנת 2014. באותה שנה גם, עלו ארצה קרובי משפחתה של איינאו, אחרי שנתקלו בלא מעט קשיים ביורוקרטיים בעלייה ארצה.

מיד לאחר זכייתה בטקס מלכת היופי, החלה איינאו לדגמן לחברות גדולות כמו גולף, והצטלמה ללא מעט קמפיינים ברחבי אירופה.

מקרובים של איינאו מספרים כי זו קרובה מאוד לעדה האתיופית, אליה יש לה חיבור כה עמוק, וכששמעה איינאו על ההפגנה הצפויה להתרחש, ידעה כי היא הולכת לקחת חלק פעיל בה – הכל במטרה לתמוך בבני עמה במאבק לשוויון זכויות והכרה במדינת ישראל.

רגע אחרי ההפגנה פרסמה איינאו את הפוסט הבא בעמוד הפייסבוק שלה:

"בוקר טוב לכולם, אתמול צעדנו וזעקנו ברחובות תל אביב את הכאב שלנו, הרבה אנשים לא מבינים על מה מדובר ופונים אליי בשאלות, אז אומר חד וחלק שאנו נלחמים, כנגד ההדרה, נגד האלימות, נגד זלזול. אציין שבהפגנה אתמול נחצו קווים אדומים, לא היתה לנו כוונה להתדרדר לקווים אלימים. אומר שהיו קבוצות קיצוניות בתוך ההפגנה שהסיתו את המפגינים ומבקשת מכל קבוצות קיצון שמאל או ימין לתת לנו להפגין ולהשיג את הצדק והשוויון שאנו שואפים אליו. ולבני העדה לכל האחים שלי ואחיות שלי אומר שזה הזמן שלנו להידברות וליישב את הבעיות, הגיע הזמן להגיע לעמק השווה. מאמינה בנו בעם היהודי ובאזרחי מדינת ישראל. יום טוב."

pplus

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן