Oops I did it again: בריטני ספירס נופלת על הבמה

בריטני ספירס אמנם הובכה עשרות פעמים במדורי הרכילות ומול כלי התקשורת ושברה שיאים משל עצמה, אבל להתרסק על הבמה בלייב – זה כבר מזמן לא היה לנו. 

jkdghdkb5_c

זה בטוח לא קל לפזז על הבמה על עקבים ולהצליח לבצע את הכיאורוגרפיה כמו שצריך, ובכל זאת כל הדיוות הגדולות עושות את זה כבר שנים על גבי שנים, הופעה אחר הופעה.

אחרי שנים שסיפקה לנו בריטני פדיחות על הבמה כמו זיופים צורמים במיוחד, פלייבקים שמפסיקים לעבוד, ועוד שלל אירועים שאפילו לא נזכיר (טוב נו: הקרחת, למשל), זמרת הפופ הידועה הופיעה בלאס ווגאס כשהיא ביצעה את השיר "Crzay" וככל הנראה עשתה איזו תנועה לא נכונה עם הקרסול ו… אופס! הזמרת התרסקה על הבמה בצורה לא כל כך אסתטית, ונראה שהיא מתקשה לקום בחזרה על רגלייה ולשדר עסקים כרגיל, ככה שבמקרה הזה המשפט "ההצגה חייבת להימשך" איבד את תוקפו. (אם אתם ממש במתח, אתם מוזמנים להריץ ל- 01:46)

בכל אופן, פדיחה או לא, בריטני מרוויחה לכל הופעה ב-"Planet Hollywood" כ-310,000 דולר והיא פרפורמרית קבועה במקום, ככה שאנחנו בטוחים שהיא תצליח לספוג את המכה, תרתי משמע.

Judge Britney Spears poses at the season two premiere of the television series "The X Factor" at Grauman's Chinese theatre in Hollywood, California September 11, 2012. REUTERS/Mario Anzuoni (UNITED STATES - Tags: ENTERTAINMENT)

היום בבוקר (חמישי) ספירס כנראה הבינה שאין דרך למחוק את הנפילה מהתועדה ולכן יצאה בהצהרה וצייצה בחשבון הטוויטר שלה הודעה מרגיעה עבור המעריצים המודאגים: "תודה רבה על כל האיחולים החמים! היה קצת מפחיד על הבמה עם הקרסול שלי אבל עכשיו הכל בסדר!".

medium.W6oRkxbRGU8SHWArV9ULMxfQkwEUWLuDmGevt3N5IvA

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן