מדונה מתחילה עם דוגמן צעיר באינסטגרם

מלכת הפופ הבלתי מעורערת בת ה-56ממצאה דרך ייחודית להתחיל עם בחורים צעירים. מסתמן שעד כה – זה עובד לה. יכול להיות שיש קשר לזה שהיא מדונה.

114612

ידוע שלמדונה יש מספיק ביצים בשביל כל הגברים הביישנים בעולם, וכשהיא רוצה מישהו, במיוחד אם הוא צעיר – שום דבר לא יעצור אותה בדרך. בין אם זה לנשק במפתיע את הראפר דרייק על הבמה, בין אם זה לבנות מתח מיני עם ג'סטין ביבר במהלך תכנית אירוח, ובין אם זה להעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של הדוגמן האיטלקי אנדרה דנבר בלי חולצה – מלכת הפופ תעשה הכל.

b425df4debc1e37b3b8a549eccba754d

לפני ארבעה ימים העלתה מדונה את התמונה הזו של אנדרה, כשהוא נטול חולצה ואוחז במעיל ובקוביות בבטן בלבד. לצד התמונה היא כתבה "Rebel 8 pac!! Hell to the Yeah!" (בתרגום חופשי: "קוביות מורדות!! לעזאזל, כן!"), ולא שכחה לקשט באייקונים של לבבות כמו שרק היא יודעת.

עעע

אנדרה בן ה-23 בלבד, קיבל את המסר של מדונה דרך אתרי בידור הוליוודים שפנו אליו לשאול אם הוא ראה את ההקדשה של מדונה באינסטגרם, ומה הוא חושב על זה. מקורבים לדנבר סיפרו כי הוא אכן ראה את התמונה ואמר "הייתי יוצא איתה לדייט, ברור!". עוד הם מוסיפים שאנדרה מודה כי "תמיד היה מעריץ שלה", ו-"מוצא את מדונה מאוד מושכת", כך שהוא התלהב מהרעיון. עוד הוא הוסיף כי השניים טרם נפגשו עד היום אך מרגש אותו לחשוב שעכשיו זה יכול לקרות, ומחזיר את הכדור לידיים שלה – "הוא מקווה שהיא תהיה עקבית ואולי תארגן דייט ביניהם".

עועט

המעריצים של מדונה לא נשארו אדישים לפרסום התמונה באינסטגרם שלה, והגיבו להצהרת החיזור הפומבית. חלקם ניסו להוריד אותה מהעניין בתגובות כמו "לאאאא! הוא יכול להיות החבר של הבת שלך", ואילו אחרים דווקא פרגנו לשניים בתגובות בסגנון "לוהט!", "מי לא הייתה רוצה רוצה אותו?", "תשיגי אותו!", ו-"הוא רוצה אותך, מדונה, לכי על זה".

Andrea-Denver-Model-2014-Photo-002-800x1200

בנות, תהנו:

large

tumblr_ngwyqhBcwJ1qzx74yo1_500

Andrea-Denver-36

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן