מור סילבר קיבלה הצעת נישואין

מור סילבר, יוצאת סדרת הדוקו-ריאליטי "TLV – עושים את תל אביב", קיבלה הצעת נישואין מבן הזוג, ודים צ'בוטר. נו, מה אתם חושבים? ברור שהיא אמרה "Yes i do!".

חלךל

מור סילבר השתתפה בעונה השנייה לסדרת הדוקו-ריאליטי של חברת "הוט", "TLV – עושים את תל אביב", ומשם פרצה את דרכה אל עולם התקשורת. לאחר צילומי התכנית, הוציאה סילבר תואר בתקשורת בבינתחומי, ניהלה בלוג אופנה, ומאז היא גם כתבת, מנחה ומגישה בתכניות טלוויזיה ובאינטרנט (למשל פינת הדיגיטל שקיבלה בתכנית "The Voice" של רשת.

דבר משמעותי נוסף שקרה בחייה של סילבר מאז שלקחה חלק בתכנית, הוא בן הזוג שלה מזה יותר משנתיים – איש העסקים והיזם ודים צ'בוטר. השניים אפילו חלקו קמפיין זוגי לכבוד ה-"ולנטיינס דיי" השנה.

חלךחך

אם ממש תתאמצו, בסוף גם תמצאו תמונות שלהם בנפרד. אבל לפי החשבונות שלהם ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט, נראה כי השניים לא נפרדים לרגע, והעובדה שהם גרים יחד ברמת אביב – ממש לא משביעה אותם. אם כבר, רק הם רק נעשים רעבים יותר. זה יכול להסביר את הצעת הנישואין שקיבלה מור בסוף השבוע מודים במהלך חופשה רומנטית בצרפת. איך אנחנו יודעים? בואו נגיד שהכלה העתידית לא התאפקה לשמור את ההתרגשות לעצמה וכתבה לצד התמונה הזו באינסטגרם: "הוא שמר את הטוב לסוף!!!" עם אייקונים של טבעת נישואין, לבבות, והרבה תיוגים של "אני מאורסת" "מזל טוב לנו" "מזל טוב ישראל" וכו'.

חלחל

למחרת הזוג המאושר חזר לארץ לחגיגות האירוסין ועל הדרך גם חגיגות העצמאות. מור העלתה את התמונה הזו מהמסעדה של מאיר אדוני וכתבה: "חגיגה כפולה" בצירוף אייקונים דומים לאלה שהעלתה בתמונה הקודמת.

חחךך

בקיצור, מזל טוב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן