יוכי פרסמה תמונה ביום השואה, הגולשים זועמים

יוכי אפוליאון, פיינליסטית "המירוץ למיליון" וחצי מהצמד "יוכי ולינור", פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בה היא חושפת סוף סוף את אחותה. אז למה הגולשים כועסים? ובכן, אפוליאון פרסמה את התמונה במהלך יום השואה. האם היא הגזימה?

יוין

את התמונה הזו פרסמה יוכי אתמול באינסטגרם. במהלך כל העונה של "המירוץ למיליון" שמענו רבות על משפחת אפוליאון, אבל לא זכינו לראות את בני המשפחה מטעמי מסורת ודת המגבילים את הופעתם בתקשורת. עד שסוף סוף יוכי העלתה תמונה משפחתית, היא זוכה לביקורת נוקבת מצד הגולשים הזועמים שלא מקבלים יפה את התמונה, בטענה שדווקא היא, שבאה מהדת, לא מכבדת את יום השואה, שאמור להיות יום בו אנחנו כיהודים מוקירים, מכבדים וזוכרים את הנספים בשואה.

כשעתיים לאחר שהעלתה את התמונה המדוברת, היא הצטרפה לכל שאר המפורסמים שהעלו תמונות לזכר השואה, כשהעלתה את התמונה הבאה:

יל

יוכי מוסרת בתגובה: "בחרתי להעלות תמונה עם אחותי, לאחר מלא זמן שלא התראינו קפצתי לבקר את האחיינים והעליתי תמונה משפחתית לגיטימית לחלוטין!!! התמונה צולמה בבית, לא בספא, פארק או מסעדה! ואני לא רואה בה שום דבר שפוגע בזכרונו של יום השואה. לאחר כמה דקות העליתי תמונה ליום השואה, ולרגע לא שכחתי שזהו יום עצוב לנו ולעם ישראל. חבל שהגולשים מלבד היותם מאחורי מקלדת לא רואים בבירור את מלוא התמונה. אני עומדת מאחורי הדברים שלי ולא רואה בהם בעיה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן