נדהם או נגעל? מדונה בולעת את דרייק על הבמה

monster_monster_teaser

לא תפסיק להפתיע לעולם: הכוכבת בת ה-56 הדהימה את הקהל ואת הראפר שלצידה, דרייק, כשהדביקה לו נשיקה ארוכה ורטובה במיוחד על הבמה. 

https://www.youtube.com/watch?v=GZgQjN0aNHM

מדונה בלעה לך את הלשון, דרייק? במהלך הופעה של Human Nature, שירה של מדונה, בפסטיבל קואצ'לה שנערך בימים אלה בארצות הברית, מדונה החליטה להמם את כולם באמצעות שתילת לשונה עמוק בלועו של הראפר דרייק. הנשיקה היתה ארוכה, ובואו נגיד שזה נהיה ממש מוזר. דרייק בהחלט נתפס לא מוכן, דבר שניתן להבין לגמרי מתגובתו אחרי היצמדות השפתיים. "מה לעזאזל קרה הרגע?" דרייק שאל, וכולנו שואלים את אותה שאלה בדיוק.

madonna-drake-make-out-coachella-performance-gty-2

זו היתה בסך הכל עוד הפתעה בהופעה בפסטיבל קואצ'לה עד שזה הפסיק להיות הופעה. במהלך הופעתם המשותפת של מדונה ודרייק, שלא היתה מתוכננת בליין אפ הרשמי, מדונה רכנה לעברו של דרייק שישב על כסא, ומשכה את פניו אליה.

בהתחלה הכל היה נראה תקין, אבל אז דרייק התחיל קצת לרטוט לכל מיני כיוונים. מה קרה במהלך הנשיקה הזו שגרם לדרייק להגיב כפי שהגיב? בסופו של דבר כשמדונה שחררה את טלפיה מדרייק, הוא אחז במבט מבוהל וניגב היטב את פניו. האם זהו הרגע המוזר ביותר שנצפה עד כה על במות של כוכבים בינלאומיים? יש מצב, ודרייק, תנגב עוד קצת, נוזל לך.

madonna-drake-21

ועכשיו שוב, רק מקרוב יותר:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן