מי לא נכנסה לרשימת 100 הנשים הסקסיות בעולם?

מגזין "MAXIM" פרסם את רשימת מאה המועמדות הסקסיות ביותר בעולם, ומזמין את הקוראים והגולשים להצביע ולהשפיע. אמנם יש ייצוג ישראלי, אבל דווקא מי שלא נכנסה לרשימה היא הפתעת השנה.

טופמודל

כמיטב המסורת, התפרסמה רשימת מאה המועמדות לנשים הסקסיות ביותר בעולם של מגזין "MAXIM" הנחשב. בין המועמדות הבולטות: טיילור סוויפט, מיילי סיירוס, אנג'לינה ג'ולי, ג'יזל, ביונסה, קים קרדשיאן, ריהאנה, בלייק לייבלי, ג'סיקה אלבה, מילה קוניס, סלינה גומז, שאקירה, אריאנה גראנדה, קייטי פרי, שרה היילנד ("משפחה מודרנית"), ונסה הדג'נס, איגי אזליה, ואפילו אמה ווטסון, אמה סטון ואמה רוברטס הצליחו לבעוט מהמדרגות את דוגמנית העל הישראלית. מי זו? ובכן…

600full-bar-refaeli

זו כבר הפעם השלישית שבר רפאלי לא נכנסת לרשימת הנשים הסקסיות בעולם של מגזין "MAXIM". רק בת 29 ומסתמן שהקריירה של דוגמנית העל פרי ארצנו כבר מתחילה לדעוך. טוב, אולי לא צריך קריירה כשאת עומדת להתחתן עם עדי עזרא, אחד מאנשי העסקים העשירים בישראל. בעבר מקורביו של עזרא סיפרו כי מי שתזכה לחיות איתו, תצטרך לתת לו דין וחשבון ותהיה האישה שמגדלת את הילדים ונשארת בבית. פרימיטיבי משהו. אז אם בר מתכוונת לצאת לפנסיה בשלב מוקדם, נראה שהיא בדרך הנכונה.

בר רפאלי, מאחורייך!
מי שדווקא עושה את העבודה כמו שצריך ומטפסת מעלה בתעשיית הדוגמנות, היא בר פאלי. כמעט כמו בר רפאלי פלוס הבלונד, אבל לא.
בר פאלי סוללת את דרכה להוליווד כבר שנים ארוכות, ונראה שזה מתחיל להשתלם עבורה, כי השנה היא נכנסת לרשימת המועמדות הסקסיות של המגזין המדובר והשאירה את רפאלי מאחור.

BAR-GQ-1

bar-paly-4

עוד גאווה ישראלית לארצנו היא גל גדות, שנראה שהיא לא מתכוונת לפספס אף פלאש ואף שטיח אדום. אם יש אירוע חשוב ומהותי בהוליווד – גל גדות שם, והיא מרוויחה את זה ביושר. שאפו.

gal-gadot-facts-wonder-woman-movie-hot

אז מי מהדוגמניות הישראליות ייצגו אותנו בכבוד ברשימה הסופית של הנשים הסקסיות בעולם לשנת 2015. אם בכלל? בר פאלי או גל גדות?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן