אור דניאל תובעת את סוכן הדוגמניות

חידה: מה משותף למאיה בוסקילה, אילנה דיין ואור דניאל? שלושתן התעסקו עם רוברטו בן-שושן והגיעו למעמד של תביעות משפטיות נגדו. רוברטו בן שושן שוב בסכסוך תקשורתי.

כגעכגעגע

אחרי הסכסוך התקשורתי בין הסוכן רוברטו לזמרת המיוצגת לשעבר מאיה בוסקילה, שלטענתה נכבלה תחת החוזה מולו, ובהמשך להגשת כתב ההגנה לבית משפט השלום מטעם הפקת התכנית "עובדה", הפעם אור דניאל ("האח הגדול") מצטרפת למעגל התובעים ונתבעים של סוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן.

photo_g

הכל התחיל לפני כחצי שנה, כשרוברטו תבע את הדוגמנית אור דניאל על סך חצי מיליון שקלים בעקבות הוצאות דיבה ופרישתה מהסוכנות, שכן, מדובר בהפרת חוזה. כעת, אור דניאל ניסחה בעזרת עורך הדין שי אליאס מכתב המיועד לסוכן רוברטו בן שושן, כהזדמנות אחרונה לפני תביעה. במכתב טוענת דניאל כי סוכן הדוגמניות מכפיש את שמה ואף לא משלם לה עבור עבודות שעשתה בכפוף לייצוגה בסוכנות שלו.

1881723-5

דניאל ועורך הדין מבהירים במכתב את הסיבה שבגללה הפרה אור דניאל את ההסכם בין השניים וביטלה את החוזה: "כידוע לך היטב, מרשתי ביטלה את ההסכם עימך מיום 6.9.11 הן בהודעה שנמסרה לך בעל פה והן בהודעה שנמסרה לך בכתב, בעקבות שורה של הפרות יסודיות על ידך ובכלל זה , התנהגות בחוסר תום לב ועשיית עושר על חשבון מרשתי".

1648490-5

לפני שהיא ניגשת לתביעה בבית המשפט, על-פי המכתב הדוגמנית דורשת מהסוכן שיעמוד בסעיפים הבאים:

"א. יסלק לאלתר את הפרסום ו/ או כל פרסום משפיל ומבזה שנעשה כלפי מרשתי כמתואר לעיל, ויחדול באופן מיידי מהכפשת שמה מכל סוג ו/ או דרך בה נעשה הדבר עד עתה.
ב. בתוך 24 שעות מקבלת המכתב, יפרם תיקון ו /או הכחשה וכן יתנצל בפני דניאל על דברי הבלע החמורים שהופצו כלפיה, וזאת בנוסח ובמתכונת שיתואם מראש.
ג. להעביר לדוגמנית הצעה לפיצוי אך לצרכי הפשרה בלבד בסכום של 250,000 ש"ח".

מסוכנות רוברטו נמסר בתגובה: "הסיפור הוא מאוד פשוט , סוכנות "רוברטו" והסוכן רוברטו בן שושן הוא זה שגילה לראשונה את הדוגמנית אור דניאל ואף הפנה אותה לתוכנית הריאלטי המצליחה "האח הגדול". היא חתומה על חוזה בסוכנות , כאשר היא הפרה אותו בצורה בוטה ועל כן הוגשה לבית המשפט תביעה כנגדה העומדת על כחצי מיליון ₪."

תחזיקו חזק, המלחמה התחילה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן