עמרי רוטברד בוגר כוכב נולד נגד הפקת כוכב נולד

עמרי רוטברד בוגר כוכב נולד 3 ובעלה של שיר ביטון פיינליסטית כוכב נולד החליט לפתוח באש נגד הפקת כוכב נולד שצילמה לאחרונה את "קליפ העשור" לקידום העונה ה-10 של כוכב נולד בו לקחו חלק בוגרי התוכנית – שירי מימון, הראל סקעת, נינט טייב, הראל מויאל, מארינה, ג'קו, ועוד ועוד … במכתב אישי ששלח לחבריו יוצא עומרי נגד הפקת כוכב נולד. למערכת הבלוג הגיע המכתב המלא

כך רושם עומרי: "קליפ העשור?! כל הכוכבים הנולדים?! היי אתם שם במשרדים ברמת החייל…אולי פעם אחת תפרגנו דווקא לאלה שיצאו מהתוכנית שלכם ועובדים לבד כבר שנים וקורעים את התחת בשביל לעשות את מה שהם הכי אוהבים וחולמים?אולי פעם אחת תעשו ההיפך וכן תגידו מילה טובה לכל אלה שאתם מתעלמים מהם בצורה גורפת כבר כמה שנים?!"

עוד הוא מוסיף-  "זה שהם לא מכניסים לכם כסף ישירות זה לא אומר שהם מצליחים פחות ועושים דברים טובים פחות מאלו שכן בחרתם לקדם בעזרתם את ״עונת העשור״. וכן, אפשר להגיד בצורה עדינה שרוב אלו שאתם מתעלמים מהם נמצאים בעשייה מוצלחת יותר מכמה וכמה שנמצאים ב"קליפ העשור״…כמה אפשר לדרוך על אותם אלה שעובדים קשה בשביל להוכיח את עצמם?! אני לא מאחל שום דבר רע… אני רק יודע שמלאכתם של צדיקים נעשת בידי אחרים.חיים שלי, את לא צריכה שום קליפ עשור בשביל לדעת כמה את מוכשרת ומדהימה! זהו פרקתי את מה שיושב על ליבי!"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן