פרס ניחומים: הפקת "המירוץ למיליון" תטיס את אימה של אלה לגמר

1_14

במיליון של המירוץ אלה מהצמד וובה ואלה כבר לא תזכה, אבל יש פרסים שלהם אין מחיר. אלה ואימה יפגשו לראשונה לאחר שש שנים, בזכות הפקת "המירוץ למיליון" שתטיס את אימה לגמר בישראל.

אולי הזכרון הכי טרי שלכם מוובה ואלה הוא ההדחה שלהם אתמול בלילה רגע לפני הגמר של "המירוץ למיליון", אבל אם תפשפשו בזכרונכם, תיזכרו באלה מספרת בתכנית כיצד לפני שש שנים עלתה אלה אייבינדר על מטוס מאוקראינה והצטרפה לאביה שעלה ארצה שנתיים לפניה. דקות לפני שעלתה למטוס והמריאה, ראתה את אימה לריסה בפעם האחרונה. אמנם מאז שהיא מתגוררת בישראל, אלה משוחחת עם אימה בסקייפ ושומרת על קשר הדוק ברשתות החברתיות, אבל כנראה אין כמו חיבוק אמתי וחום של אימא.

0000000000

אלה דיברה בעבר על כוונותיה להטיס את אימה לארץ ולעבור ניתוח אף אם תזכה במיליון. בינתיים את ניתוח האף היא תקבל בחינם במסגרת ההטבות הנילוות לפליט תכנית ריאליטי מצליחה, אבל לפי דיווחים, הפקת "המירוץ למיליון" לא נותרה אדישה לכוונותיה של אלה, וזו תדאג להטיס את אימה של אלה מאוקראינה לישראל והיא תתארח בגמר שייערך במוצאי שבת הקרובים.

אלה תיארה במספר הזדמנויות כיצד היא לא עומדת בתחושת הדאגה שהיא חשה כלפי אימה שנמצאת באיזור מוכה קרבות באוקראינה בשנה האחרונה. היא דיברה על הקושי להביא את אימה להתגורר בישראל, מכיוון שאינה יהודיה וכדי שיתאפשר להן להתגורר זו בקרבת זו, תצטרך לדאוג לשתיהן כלכלית. החדשות המשמחות עבור אלה כעת היא שלפחות דאגה אחת או שתיים ירדו מלבה, והיא תזכה להתאחד עם אימה. מיליון שקלים זה טוב ונחמד, אבל פרס הניחומים הזה – לא יסולא בפז.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן