10 מפורסמים צרפתים נהרגו בצילומים לריאליטי

במהלך צילומי תכנית ריאליטי בארגנטינה, שני מסוקים התנגשו בסמוך להרי האנדים. ההרוגים: שני הטייסים ושמונת הנוסעים – מפורסמים צרפתים שהשתתפו בתכנית. כדורגלן עבר המשתתף בתכנית המום ממות חבריו: "אני רועד ואין לי מילים".

22

צרפת באבל.  אמש (שני), נהרגו 10 בני אדם: שני טייסים ארגנטינאים ושמונה צרפתים, בתאונה אווירית במחוז לה ריוחה בסמוך להרי האנדים בארגנטינה, האזור נחשב להררי מאוד. אותם הרוגים הצרפתים מפורסמים בצרפת וכמו כן גם בעולם, ונמסר כי הם שהו בדרום אמריקה במהלך צילומים של תכנית הריאליטי "Dropped", הדומה ל"הישרדות" המשודרת בערוץ TF1.

https://www.youtube.com/watch?v=QAc6TdFLgP4

משתתף נוסף בתכנית שלא היה על המסוקים שהתנגשו, הוא כדורגלן העבר עטור הפרסים סילבן וילטורד, ששיחק 92 משחקים בנבחרת צרפת. וילטורד התאבל דרך חשבון הטוויטר שלו וכתב: "אני עצוב על מות חבריי, אני רועד ומזועזע. אין לי מילים".
"Jtbymilka" צייץ גם הוא בטוויטר (בתרגום חופשי): "אתמול הייתה לי ארוחת בוקר עם צוות המסוק של המחוז, התמונה הזו צולמה על ידי."

B_sOQaEXEAA55K8

סזאר אנגולו, מפקד הבטיחות האזורי של מחוז לה ריוחה, ציין: "אין ניצולים לפי המידע שיש בידינו". ארמון האליזה ווידא ואישר את זהות ההרוגים, ביניהם: השחיינית האולימפית קמיל מופה, החותרת פלורנס ארתאו והמתאגרף אלקסיס וסטין. הסיבה למפגש הקטלני בין המסוקים טרם ידועה.

פרומו התכנית "Dropped":

https://www.youtube.com/watch?v=QhOzIW80Pd0

הנשיא הצרפתי פרנסואה הולנד וקודמו ניקולא סרקוזי הביעו צער רב על התאונה האכזרית, והתחייבו לסייע במאמצי החקירה. עוד הוסיף הולנד ממשרדו בפריז, "המוות הפתאומי של חברינו הצרפתים הוא סיבה לעצב עצום".

לכידה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן