האח הגדול VIP חוזרת

200px-BigBrotherVIP
עונת המפורסמים של "האח הגדול" נמצאת בימים אלו בדיונים אחרונים על האפשרות לחזור לעונה קצרה כבר בחודשים הקרובים. 

הפקת "האח הגדול" שוקדת בימים אלה על הפקתה של עונה שניה ל"האח הגדול VIP". תכנון העונה מגיע על רקע היתרבות הפקות ריאליטי עם מפורסמים בשתי הזכייניות של הערוץ השני, ביניהם גם "מאסטר שף VIP" שתעלה לאוויר ביום ג' הקרוב, "הישרדות VIP" של הזכיינית רשת שנמצאת בשלבי ליהוק, ותכנית מתחרה בקשת – "אמזונס", שנמצאת בשלבי ליהוק מתקדמים עם מפורסמים.

בין המפורסמים שנחשף כי הפקת "האח הגדול" פנתה אליהם בעבר ונכון לעכשיו סרבו להשתתף הם מלכת היופי לשעבר, טיטי איינהאו, השחקנית ובתו של משה איבגי, דאנה, ציפי ודור רפאלי האימא והאח של, חבר הכנסת הפורש משה פייגלין וליאורה ממעריב.

אם כבר, כדי לעשות סדר בביצת האנשים החשובים מאד, שתי נשים ששמן נקשר בהשתתפות ב"אמזונס" הן אחת לי לוי, החברה ל-15 דקות לשעבר של יהודה לוי, ומן הצד השני אלמה דישי, החברה ל-15 דקות לשעבר של לוי בסדרה "איש חשוב מאד". מלכת היופי, אוטוטו לשעבר, חן ממן והאמרגן ישראל בונדק, לו נסיון קודם בהפעלת רדיו פיראטי אם חלילה הקשר ייאבד בנהרות ברזיל. ל"הישרדות VIP" כבר סרבו סופרת הילדים סמדר שיר והעיתונאית נרי ליבנה.

עונת "האח הגדול VIP" השניה, בדומה לראשונה, צפויה להימשך כחודש ימים, וצפויה לעלות לאוויר בהמשך השנה, זאת לאחר שבשנה שעברה הוקפאה בשל קיצוצים של הזכיינית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן