האם תמונות חשופות של טיילור סוויפט דלפו לרשת?

חשבונות הטוויטר והאינסטגרם של טיילור סוויפט נפרצו אתמול ועכשיו הפורצים מאיימים לשחרר תמונות חשופות של הכוכבת. סוויפט הכחישה את קיומן של התמונות.

טיילור סוויפט

הפורצים פרסמו 2 טוויטים דרך החשבון של סוויפט עם קריאה לעקוב אחר 2 חשבונות טוויטר אחרים ששייכים קבוצה שפרצה לחשבונות ככל הנראה.

טיילור הגיבה לפריצות בפוסט בדף הטאמבלר שלה ואמרה "ובכן, עכשיו אני ערה, חשבון הטוויטר שלי נפרץ אבל אל תדאגו, טוויטר מוחקת את הטוויטים של הפורץ ונועלת את החשבון שלי עד שהם יוכלו להבין מה קרה ולארגן לי ססמאות חדשות. אין רגע משעמם".

בנוסף הגיבה סוויפט לפריצה עם הטוויט "…Cause the hackers gonna hack, hack, hack, hack, hack" כרפרנס לשורה המפורסמת מהלהיט שלה "Shake it Off".

רגעים לפני שהפריצה נוטרלה, פרסם אחד הפורצים כי תמונות חשופות של טיילור סוויפט ישוחררו בקרוב לרשת. בתגובה כתבה סוויפט בחשבון הטוויטר שחזר לידיה כי "כל האקר שאומר שיש להם תמונות? פשש, הייתם מתים אה! תהנו עם הפוטושופ כי אין לכם כלום!".

לסוויפט יש את אחד מחשבונות הטוויטר הפופולריים ביותר עם 51 מליון עוקבים, קצת פחות מהנשיא ברק אובאמה עם 53.9 מליון עוקבים. גם חשבון האינסטגרם שנפרץ הוא חשבון פופולרי ביותר עם 20 מליון עוקבים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן