ג'יימי דורנן: "בכל עיר בעולם, אנשים רוצים לקבל פליקים בתחת"

ג'יימי דורנן ומעריצות "50 גוונים של אפור" חיכו יותר משנה עד שייכנס לנעליו של כריסטיאן גריי, ובוולנטיינז דיי הקרוב בפברואר זה עומד לקרות, והסרט ייצא לאקרנים. דורנן, הממתק הרשמי בן ה-32 של החורף הזה, חולק עם הקוראים במסגרת ראיון למגזין הנשים Elle של פברואר, איך בחור חביב מהוליווד כמוהו מתכונן לתפקיד של סקס מניאק סדיסטי. (בניגוד לתפקידו כפסיכופת ב-The Fall…?)

"50 גוונים של אפור", הציפיה לצאתו כל כך ארוכה שזה כבר סדיזם

במסגרת התחקיר שעשה לקראת תפקידו בסרט, הוא ביקר במרתפי סאדו מאזו אפלים כמובן. "הלכתי לשם והם הציעו לי בירה, והם עשו… כל מה שהם רצו", הוא מספר למגזין, "ראיתי דום (שולט) עם שתי סאביות (נשלטות)". לדבריו, היה מאד קינקי ומלא בצחוקים: "הייתי כזה: 'קדימה חבר'ה, אני יודע שאני לא משלם על זה, אבל אני מצפה לשואו'. היה ערב מעניין, ואחר כך חזרתי הביתה לאשתי ולתינוקת הטרייה… הייתי חייב מקלחת ארוכה לפני שיכולתי לגעת במישהי מהן"

בזמן ש-"50 גוונים של אפור", בכיכובו ובכיכובה של דקוטה ג'ונסון בתפקידה של אנסטסיה סטיל, אולי נראה כמו סרט שמציע אך ורק סקס, עוד סקס וגם הרבה סקס BDSM, הוא גורס אחרת: "סיפור האהבה יותר חשוב מההבט של הסאדו מאזו. כלומר, אנחנו הולכים לספר סיפור אהבה, זה לא יכול להיות רק מה שקורה ב'חדר האדום', זה לא מחזיק סרט. יש בסרט הרבה יותר מזה", הוא אומר.

הסרט הוא לא רק על 'החדר האדום'.
הסרט הוא לא רק על 'החדר האדום'. מתוך הטריילר לסרט.

דורנן גם מדבר על ההבדלים בין כריסטיאן גריי לבין הפסיכופת פול ספקטור אותו הוא מגלם ב-The Fall: "הם שניהם קושרים נשים למיטות, כן, אבל מסיבות שונות לחלוטין. המניעים כל-כך שונים, אז המעשה צריך להיות שונה", הוא אומר ומיד לאחר מכן מתרעם, "אני ממש אכעס אם אנשים חושבים שקיבלתי את אותו תפקיד פעמיים".

איך יוצא שחתיך שכזה מלוהק פעמיים לתפקיד פסיכופת?
איך יוצא שחתיך שכזה מלוהק פעמיים לתפקיד פסיכופת?

והאם הסרט "50 גוונים של אפור" הוא סרט אנטי פמיניסטי? לדורנן יש תשובה שעושה דווקא שוויון בין המינים, לפחות בעיניו: "אני יכול להבין למה אנשים אומרים שלקשור אשה ולהפליק לה בטוסיק יכול להיות מיזוגני. אבל למעשה, יותר גברים הם סאבים מנשים. גברים מאד חזקים. הסצנה יותר גדולה ממה שתיארתי. בערך בכל עיר בעולם שתוכל לנקוב בשמה, אנשים רוצים לקבל פליקים בתחת עם מקל".

ומה ביום שאחרי "50 גוונים של אפור"? נראה שלדורנן הספיק לקשור נשים למיטות: "בסדרה The Fall אני קושר הרבה נשים. הייתה לי הפסקה של בערך שבוע בין סיום הצילומים של הסרט לבין תחילת הצילומים לעונה השניה של הסדרה, אז יצא שבמשך שבעה חודשים קשרתי המון נשים. נראה לי שהפרוייקט הבא שאקח יהיה קומדיה".

צפו: הטריילר ל"50 גוונים של אפור":

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן