חזל"ש: אחרי ההדחה מ"המירוץ למיליון", האחיות דואני חוזרות לחיים האמתיים

הן קיוו להיות הבנות שישלטו בעולם: אמש היו אלה האחיות רוני ויעל דואני שנאלצו לאכול את אבק הכוכבים שהותירו אחריהם וובה ואלה בפעם המי יודע כמה במירוץ למליון, ולחזור לארץ. הן אמנם חזרו קרובות זו לזו מתמיד, אבל עם לא מעט תחושות אמביוולנטיות. "לפי דעתי ההדחה הזו היא ההגדרה המדויקת לרגשות מעורבים", מספרת רוני על הרגע שהיא ויעל הבינו שהן חוזרות הביתה, "מצד אחד אתה גמור, עייף והוזנקנו מיד לעוד מירוץ אחרי נקודת סיום וירטואלית, אז לא נחנו, ו-322 מדרגות ממש לא עזרו. אתה מגיע תשוש, אתה יודע שאתה כבר אחרון פחות או יותר ויורדת המועקה של הטירוף מהלב. מצד שני, אתה אומר: 'לא יכול להיות! לא נכון! אין עוד נקודה וירטואלית?' כי מתמכרים לקושי ולצורך להתעלות מעליו".

unnamed
האחיות דואני במירוץ למיליון. רכבת הרים תלולה תהיה הגדרה טובה לאיך שהמירוץ למיליון שלהן נראה

בזמן שהאחות הגדולה יעל משקיעה את מירב מרצה בימים אלה במעבר מהעיר הגדולה למושב בית חנן, עם בן זוגה עומר קליין ובנם בן ה-4, רוני באלגנטיות מסירה את חליפת כוכבת הריאליטי ומחליפה אותה בחזרה לחליפת כוכבת הפופ ובימים אלה יוצא לאור הסינגל החדש שלה, "גוגו".

"הסינגל מדבר על הבינלאומיות, וזה נוגע לי בסוגיה שעשר שנים אני עושה מוסיקה, ועל המחשבות והלבטים שיש בגילים שלי, 28, שבאיזשהו שלב קורץ חו"ל, או הארץ שכמובן המשפחה והחברים נמצאים כאן. השיר הוא בעקבות חלומות וחברים שעזבו וחזרו, וזה נושא שמאד בוער אצלי בחיים".

את בעצם אומרת שיש מצב שתנסי את מזלך בפיתוח קריירה מוסיקלית גם בחו"ל?

"הייתי מספיק בחו"ל! אני רוצה את הבית והחמימות הישראלית לגמרי. אני נהנית לשים את הלבטים, שאני חושבת שיש לכל אחד, על השולחן".

ולסיום סיומת: טילטיל בלבל את כולם לגמרי עם הדלומיות שלו. מצאת פתרון לסוגיה?

"רוני דלומי ואני נפגשנו לא מזמן ומאד צחקנו על זה, כי גם לה קוראים המון דואני. אז בעקבות הסוגיה שטילטיל הציף, החלטנו לעשות סדר בבלגן ואימצנו סלוגן: 'דלומי – תלתלים, דואני – בלונדינית!', נראה אם זה יתפוס".

daloomi

בעזרת התלתלים. רוני דלומי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן